شناسه خبر: 2112 منتشر شده در مورخ: 1392/11/5 ساعت: 11:48 گروه: اجتماعی  
اشاعه فرهنگ بیمه‌ای از رسالت‌های تامین‌اجتماعی است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

اشاعه فرهنگ بیمه‌ای از رسالت‌های تامین‌اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اشاعه فرهنگ بیمه‌ای را از رسالت‌های این سازمان دانست و گفت: تبیین راهبردهای فعالیت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی به طور جدی پیگیری می‌شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی در این رابطه نقش اساسی برعهده دارد.

به گزارش ایران سپید  دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تماس مستمر تامین اجتماعی با بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و فعالیت گسترده اقتصادی و اجتماعی این سازمان را دلیل اصلی ایجاد معاونت فرهنگی در تامین اجتماعی دانست و ادامه داد: فعالیت این معاونت ضروری و مورد نیاز است و باید برای فعالیت صحیح فرهنگی در تامین اجتماعی راهبردهای اساسی تعریف شود.

وی ترویج فرهنگ بیمه‌ای با راهبرد مشخص را نیازمند فعالیت صحیح و هدفمند دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اهداف فرهنگی و برقراری ارتباط صحیح با جامعه ابزارهای متعددی در اختیار دارد و با فعالیت صحیح معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره‌کل روابط عمومی و همچنین موسسه فرهنگی هنری آتیه، روزنامه خورشید و انتشارات علمی فرهنگی می‌توانیم تحولات جدی در حوزه فرهنگی و اشاعه فرهنگ بیمه‌ای بوجود آوریم.

دکتر منصور اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم با اشاره به سابقه طولانی فعالیت سازمان تامین اجتماعی گفت: هویت تامین اجتماعی در کشور مغفول مانده است و فعالیت صحیح این سازمان در حوزه فرهنگی می‌تواند همبستگی اجتماعی را افزایش دهد.

وی برآمدن راهبردهای فرهنگی از درون سازمان را منجر به تحول در سازمان و عملیاتی شدن اهداف دانست و گفت: در تامین اجتماعی نیز راهبردهای فرهنگی از طریق تعامل صحیح و هدفمند با تمامی حوزه‌های سازمان تبیین می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *