شناسه خبر: 21065 منتشر شده در مورخ: 1399/3/26 ساعت: 13:25 گروه: حوادث  
حضور همسر دوم و فرزند یک مقتول در دادگاه، زن اول او را شوکه کرد

حضور همسر دوم و فرزند یک مقتول در دادگاه، زن اول او را شوکه کرد

مرد جوان که به‌خاطر درگیری بر سر پول مشروب، فروشنده را به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران رسیدگی به این پرونده از اوایل سال 98 با گزارش یک قتل در یکی از بوستان‌های اسلامشهر آغاز شد و مأموران پس از حضور در صحنه متوجه شدند که جوان 30 ساله‌ای به‌نام امیر در یک نزاع جمعی با اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شده است و در همان دقایق اولیه هم مجید به‌عنوان ضارب بازداشت شد.متهم به قتل پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد و پرونده‌اش پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز در شعبه 7 محاکمه شد.در ابتدای جلسه دادگاه و پس از قرائت کیفرخواست علیه متهم خانواده مقتول درخواست قصاص کردند و در ادامه مجید در جایگاه قرار گرفت و گفت: من از امیر مشروبات الکلی می‌خریدم . یک روز قبل از حادثه او به من مشروب فروخت اما سر قیمت با هم درگیر شدیم. همان شب به جشن عروسی یکی از دوستان مشترک‌مان رفتیم و در آنجا دوباره بحثمان شد و باهم درگیر شدیم که او با چوب به سرم زد که ناچار شدم به بیمارستان بروم و سرم را بخیه بزنم. فردای آن روز برای ادامه دعوا در پارکی قرار گذاشتیم که هر دوی ما با دوستانمان آمده بودیم و درگیری بین ما آغاز شد. لحظاتی بعد امیر چاقویی از جیبش درآورد و به سمت من پرتاب کرد که چاقو به حنجره‌ام خورد و بعد از آن من هم چاقوی خودم را به سمتش پرتاب کردم که مستقیم به سینه‌اش خورد و جان باخت. وی در پایان گفت: من قصد کشتن امیر را نداشتم با این حال قتل را قبول دارم و از کارم به شدت پشیمانم. از سوی دیگر مشخص شد که مقتول علاوه بر همسر دائمی اش زن دیگری را نیز به عقد موقت خود درآورده بود و از وی نیز یک فرزند دارد که در جلسه دادگاه وقتی این زن و کودکش به‌عنوان اولیای دم حاضر شدند همسر اول مقتول از وجود آنها اظهار بی‌اطلاعی کرد و شوکه شد اما در ادامه پدر و مادر مقتول اظهار داشتند از وجود این زن و کودکش اطلاع داشتند و او همسر صیغه‌ای پسرشان بوده است. در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *