شناسه خبر: 21055 منتشر شده در مورخ: 1399/3/26 ساعت: 13:20 گروه: ورزشی  
مجموعه هرندی ظرفیت درآمدزایی سه میلیارد تومانی در سال را هم دارد + فایل صوتی

مجموعه هرندی ظرفیت درآمدزایی سه میلیارد تومانی در سال را هم دارد + فایل صوتی

رئیس هیات ورزش نابینایان استان تهران گفت: مجموعه ورزشی شهید هرندی این قابلیت را دارد که در سال جاری و سال 1400 تا سه میلیارد تومان برای نابینایان درآمدزایی کند.

به گزارش ایران سپید سید کاظم شمس در حاشیه مجمع سالانه هیات تهران در گفتگو با ایران سپید گفت: تمامی شاخصه های ما در سال 98 نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است. از نظر مالی، درآمدهای ما بیش از دو برابر شد. از نظر ورزشی نیز رتبه ما در میان هیات های استانی از جایگاه سوم به دوم ارتقا یافت. از نظر تعداد ورزشکاران و اعزام به مسابقات نیز شاهد رشد بودیم.

شمس بیان کرد: درآمدهای ما از 712 میلیون تومان با ارتقای کمی و کیفی زیرساختهای مجموعه، به یک میلیارد و 444 میلیون تومان رسید. وی افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث شد این عواید مالی نصیب هیات نابینایان تهران شود، به کارگیری نیروی ماهر و متخصص، عوامل انگیزشی و ارتباط با سایر هیات ها و فدراسیون ها بود. برای مثال با فدراسیون تنیس یا ورزش های رزمی مذاکره کردیم تا مسابقات آنها در مجموعه هرندی برگزار شود. خیلی از آنها اعلام میکردند از وجود چنین مجموعه ای با این امکانات بی خبر بودند. بنابر این، مجموعه ورزشی شهید هرندی ظرفیت این را دارد که بیشتر شناخته شود. شاید خیلی ها بگویند به همین میزان درآمد، هزینه هم شده است. اما باید گفت بسیاری از این هزینه ها از جمله ارتقای هتل و سالن بالای استخر یا تامیر زمین چمن، هزینه های زیرساختی است که در سال های آتی بیشتر برای ما آورده خواهد داشت.

شمس گفت: اگر مجدداً فعالیت های ورزشی در سال جاری آغاز شوند، ورزشگاه شهید هرندی این پتانسیل را دارد تا سه میلیارد تومان برای نابینایان درآمدزایی کند.

وی در خصوص حواشی پیش آمده در ارتباط با حساب های دیگر در مجموعه هرندی بیان کرد: از سال 93 حسابی به نام مجموعه ورزشی شهید هرندی با امضای رئیس و خزانه دار فعلی فدراسیون نابینایان افتتاح شده بود که این حساب و تراکنش های آن از رئیس قبلی و این جانب مخفی شده بود. وقتی در 18 دی سال 97 به عنوان رئیس هیات وارد مجموعه شدم، متوجه این حساب ها شدم که وقتی تراکنش های آن در 4 سال قبل را بررسی کردیم، بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان گردش مالی آنها بود. حتی حدود 28 میلیون تومان هم در تاریخ 26 دی سال 97 از آن برداشت شده بود. شاید سالهای 93 تا 97 به من ارتباطی نداشته باشد اما از 18 دی سال 97 به بعد این حق من است که پرسشگر باشم و بدانم اطلاعات این حساب ها در کجا هزینه شده و چرا از رئیس قبلی هیات سید جلال روغنی و این جانب مخفی شده است. البته اسناد و مدارک را به بازرسی وزارت ورزش و جوانان ارائه دادم اما تا به حال متأسفانه هیچ پاسخ شفافی نداده اند. شمس ادامه داد: جامعه نابینایان نسبت به این مسائل باید مطالبه گر و حساس باشد.

وی در پایان در خصوص فعالیت های سال جاری نیز گفت: از فدراسیون خواستیم تا تمرینات آمادگی جسمانی، وزنه و تمرینات هوازی را از اول تیرماه آغاز کنیم که منتظر مجوز های مربوطه هستیم.

امیر سرمدی

کاظم شمس
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *