شناسه خبر: 20988 منتشر شده در مورخ: 1399/3/19 ساعت: 13:45 گروه: اجتماعی  
فرایند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان

فرایند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان

امسال به دلیل شرایط کرونا طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از نیمه دوم تیرماه و با درنظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش آغاز و تا آخر شهریور برای نوآموزان بدو ورود به دبستان ادامه خواهد داشت و سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز از اول مهر انجام می شود.

به گزارش ایران سپید طبق دستورالعمل ابلاغی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، اجرای سنجش بر اساس بند ۲ ماده ۳ اساسنامه سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی و مصوبه هیئت مدیران و زیر نظر شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سنجش، برای تمام دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ وارد کلاس اول ابتدایی می‌شوند و همچنین جاماندگان سال قبل از نیمه دوم تیر آغاز می‌شود.

از جمله مدارک لازم برای انجام سنجش، اصل شناسنامه دانش آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل‌شده، یک قطعه عکس ۳ در ۴ و پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار ریال است.

مراجعه نوآموز به دبستان محل ثبت نام و  دریافت نوبت پایگاه سنجش، مراجعه به  پایگاه سنجش و انجام ارزیابی های غربال گری اولیه و تکمیل بخش مربوط به غربالگری و ارجاع تخصصی در صورت نیاز از جمله مراحل سنجش می باشد.

مراحل کامل سنجش در در اینفوگرافیک زیر آمده است

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *