شناسه خبر: 20818 منتشر شده در مورخ: 1399/2/28 ساعت: 11:54 گروه: اجتماعی  
سومین مرحله کمک‌های مردمی در اردکان توزیع شد

سومین مرحله کمک‌های مردمی در اردکان توزیع شد

سومین مرحله رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) و شب‌های قدر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا این رزمایش با هدف حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان معیشتی بر اثر ویروس کرونا با تهیه و توزیع بالغ بر ۲ هزاربسته حمایتی و فرهنگی صورت گرفت.
 مرحله پایانی این رزمایش در پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر اجرایی خواهد شد.همچنین به مناسبت شب‌های قدر و فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و در راستای انجام رزمایش کمک مؤمنانه، سومین طرح اطعام نیازمندان در اردکان اجرا شد.در این طرح که به یاد شهدای شهرستان اردکان و با همت جهادی خادمان شهدا و خادمان قرآن انجام شد، بیش از ۲ هزار و سیصد پرس غذای گرم طبخ و در بسته‌بندی ‌های مزین شده به تمثال شهدا از طریق رابطین مساجد در بین نیازمندان در سطح شهرستان اردکان توزیع شد.در گزارش دیگری آمده است که رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه از سوی انجمن بوچیای جانبازان و معلولان اردکان برگزار شد.انجمن بوچیای اردکان در راستای رسالت فرهنگی و ورزشی خود در اقدامی خداپسندانه بسته های مواد غذایی و معیشتی را تهیه و بین ورزشکاران و خانواده های دارای معلول توزیع نمود همچنین با اهداء کارت هدیه از ورزشکاران بوچیای این شهر تجلیل نمود . بنا به اعلام  احمد سیاحتی مسوول این انجمن این چنین برنامه در طول سال و برای بالابردن روحیه و ایجاد نشاط بین ورزشکاران شهرستان اردکان به صورت مستمر برگزار می شود . مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *