شناسه خبر: 20797 منتشر شده در مورخ: 1399/2/25 ساعت: 16:44 گروه: ورزشی  
سه رشته فعال داریم/12 بازیکن به مسابقات استانی و کشوری اعزام کردیم + فایل صوتی

سه رشته فعال داریم/12 بازیکن به مسابقات استانی و کشوری اعزام کردیم + فایل صوتی

هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان شهرستان ملارد توانست عنوان هیأت برتر تابع استان تهران در سال 98 را از آن خود کند. از این رو، با حیدر نیکفر رئیس این هیأت به گفتگو نشستیم.

به گزارش ایران سپید وی در پاسخ به این سؤال ایران سپید که این انتخاب تا چه اندازه تاثیر انگیزشی بر روی فعالیت های شما دارد گفت: سالیان سال بود که به هیأت های شهرستان ها بها داده نمی شد و در استان تهران برای اولین بار است که با اقدام شایسته دکتر شمس رئیس هیأت، این امر محقق شد. ورزشکاران نابینا که در شهرستان ها هستند همیشه این حس را دارند که به آنها توجه نمی شود. اما کار هایی از این دست، باعث می شود آنها دیده شوند.

وی در خصوص رشته های فعال و تعداد ورزشکاران تحت نظر هیات ملارد گفت: سه رشته شطرنج، گلبال و دو و میدانی در ملارد فعال هستند و 21 ورزشکار زیر نظر هیات تمرین می کنند.

در سال 98، موفق شدیم 12 نفر از آنها را به مسابقات استانی و کشوری اعزام کنیم و آنها توانستند مدال های رنگارنگی را بدست آورند. در رشته گلبال در رده سنی جوانان و بزرگسالان، در رشته شطرنج در رده سنی نوجوانان و جوانان و در رشته دو و میدانی در هر سه رده سنی، ورزشکار به مسابقات اعزام کردیم.

نیکفر در خصوص امضای تفاهمنامه با اداره ورزش و جوانان ملارد و سازمان بهزیستی و اینکه تا چه اندازه آنها به مفاد این تفاهمنامه پایبند بودند بیان کرد: سال گذشته با نهاد های مربوطه به توافق رسیدیم تا بخشی از هزینه های اعزام ورزشکاران، حقوق مربیان و بحث ایاب و ذهاب را تقبل کنند. آنها 70 درصد به تعهدات خود عمل کردند و هنوز بخشی از آنها باقی مانده است.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان شهرستان ملارد اظهار داشت: متأسفانه یکی از چالش های بزرگی که با آن مواجه هستیم همین مشکلات مالی است که گریبانگیر هیات شده.

موفقیت های بدست آمده را مدیون مربیان خوبمان سرکار خانم سالاری در دو و میدانی و آقای دلپذیر در رشته های گلبال و شطرنج هستیم که بی چشمداشت در رکاب هیات ملارد بوده اند.

وی در پایان تصریح کرد: ما نیاز به نیروی انسانی فعال داریم. اگر نابینایان در توابع شهرستان ملارد زندگی می کنند هیات ورزش نابینایان را به دوستان خود معرفی کنند تا با استعدادیابی آنها را برای رشته های مختلف پرورش دهیم.

فایل صوتی مصاحبه با رئیس هیات ملارد را در ادامه دانلود کرده و گوش کنید.

امیر سرمدی

حیدر نیکفر
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *