شناسه خبر: 20778 منتشر شده در مورخ: 1399/2/23 ساعت: 13:14 گروه: اجتماعی  
مشارکت خیران، گره‌گشای مشکلات زندگی معلولان

مشارکت خیران، گره‌گشای مشکلات زندگی معلولان

رئیس بهریستی ابهر گفت: مشارکت خیران، گره‌گشای مشکلات زندگی معلولان است.

به گزارش ایران سپید شهرام رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، امکان حضور و همراهی خیران در مراکز بهزیستی و منازل معلولان و مددجویان وجود ندارد، لذا از طریق شماره حساب مشارکت‌های مردمی و مراجعه خیران به دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ابهر، کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیون تومان از سوی خیران از شروع ماه رمضان، عنوان کرد: همزمان با راه‌اندازی پویش همدلی مومنانه تاکنون نزدیک به ۲۰۰ کیلو گوشت، ۴۰ کیلو برنج و نزدیک به ۱۰۰ بسته مواد غذایی و ۲ هزار بسته نان در بین اقشار آسیب‌پذیر و کمبرخوردار توزیع شده است و این پویش همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر، تأمین هزینه نگه‌داری، هزینه درمان، وسایل کمک توانبخشی، مسکن، اشتغال و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی و ... را از جمله مأموریت‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: کمک خیران به بهزیستی می‌تواند بسیاری از مشکلات مددجویان را رفع کند.

رجبی یادآور شد: در شهرستان ابهر نیز همزمان با شیوع ویروس کووید - ۱۹ به جهت تعطیلی کسب و کارهای خرد مددجویان و تامین معیشت آنها مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از سوی خیران این شهرستان به حساب مددجویان واریز و علاوه بر آن بسته موادشوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان به ۸۵ نفر و به هر نفر ۲۰۰ هزار تومان خریداری و در اختیار گروه‌های هدف قرار داده شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *