شناسه خبر: 20726 منتشر شده در مورخ: 1399/2/16 ساعت: 14:47 گروه: ورزشی  
مسی فوتبال نابینایان آقای گل نیکوکاری + فایل صوتی

مسی فوتبال نابینایان آقای گل نیکوکاری + فایل صوتی

بهزاد زادعلی اصغر کاپیتان تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با اقدام خیرخواهانه خود، توانست در امر کارهای نیکوکاری نیز مانند مسابقات ورزشی گلزنی کرده و بذر عشق و محبت را در قلبها بکارد.

به گزارش ایران سپید او با تخصیص هزینه ازدواج خود برای آزادی یکی از زندانیان جرائم غیر عمد، با موج مثبتی در فضای مجازی نیز روبرو شده است.

ملی پوش تیم فوتبال نابینایان کشورمان در گفتگو با ایران سپید درباره این اقدام خود گفت: تصمیم داشتم تا دو سه ماه آینده جشن ازدواج خود را برگزار کنم. با همسرم مشورت کردم و به او پیشنهاد دادم این هزینه را برای آزادی یکی از زندانیان اختصاص دهیم. او نیز قبول کرد و پیشنهاد داد این کار مستمر و ادامه دار باشد.

لذا به ستاد دیه مراجعه کردیم و از میان پرونده ها، یکی از زندانیان جرائم غیر عمد که متولد سال 57 بود و یک فرزند داشت را آزاد کردیم تا مشکلات این خانواده کمتر شود.

بسیار خوشحالیم پولی که قرار بود صرف یک ماجرای خوش شود، برای یک امر خوشتر هزینه شد و از این بابت از صمیم قلب خدا را شاکرم.

باز هم امیدوارم این سعادت را داشته باشم که از این دست کارهای خیر انجام دهم تا خدا همچنان به ما عنایت داشته باشد.

زادعلی اصغر درباره شرایط تیم ملی فوتبال نابینایان و حواشی عدم اعزام به پارالمپیک توکیو نیز گفت: مهرماه سال گذشته بود که توانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا-پاسیفیک در تایلند، سهمیه پارالمپیک را بدست آوریم. اما به علت تاخیر در اعلام آمادگی از سوی پارالمپیک، تایلند جایگزین ما در این مسابقات شد.

اما به نظر من با توجه به بیماری کرونا و تعویق بازی های پارالمپیک، فدراسیون جهانی یک بار دیگر باید از تیم های شرکت کننده نظرخواهی کند. شاید برخی تیم ها با شرایط فعلی از شرکت در مسابقات انصراف دهند. به ویژه فرانسه و اسپانیا که شرایط شیوع کرونا در این کشورها بسیار زیاد بوده است. در این صورت این احتمال وجود دارد که بتوانیم در پارالمپیک 2021 توکیو شرکت کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان در پایان گفت: مسئولان کشورمان باید بیشتر مراقب باشند تا ورزشکاران نابینا دلسرد نشوند. همه امید ما به مسابقات پارالمپیک بود اما این اتفاقات باعث شد همه نابینایان مطلق که تمرین میکردند تا به تیم ملی برسند، دلسرد و نا امید شوند. امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات اینچنینی نباشیم.

امیر سرمدی

بهزاد زادعلی اصغر
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *