شناسه خبر: 2072 منتشر شده در مورخ: 1392/11/2 ساعت: 09:03 گروه: اجتماعی  
بیش از10 میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی برای معلولان بوشهر خریداری شد

بیش از10 میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی برای معلولان بوشهر خریداری شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: امسال به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال تجهیزات توانبخشی و کمک توانبخشی برای معلولان این استان خریداری شده است.

 حیدر عزیزنژاد روز یکشنبه در گردهمایی کارشناسان مسوول امور آسیب دیدگان اجتماعی کشور افزود: همچنین برای ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر در سال جاری 180 واحد مسکونی به آنها واگذار شده است.

وی اضافه کرد: 223 شغل که 60 درصد تعهدات بهزیستی استان بوشهر در موضوع اشتغال بوده است محقق شده این در حالی است که فقط 22 درصد منابع بانکی مصرف شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در ارزیابی های عملکرد در سال 91 براساس شاخص های برش استانی حدود 89 درصد اهداف مشخص شده برای بهزیستی استان بوشهر محقق شد در حالی که متوسط کشوری در این شاخص 81 درصد است.

وی ادامه داد: با تلاش همه همکاران در شاخص های عمومی و تخصصی دستگاه های اجرایی موفق شدیم رتبه 17 را در سطح استان کسب کنیم.

عزیزنژاد گفت: همچنین رتبه برتر در تکریم ارباب رجوع در استان بوشهر ودر بحث ارتباطات مردمی در کمیته فرهنگی و پیشگیری در کشور رتبه دوم را به دست آوردیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: در بین حراست های بهزیستی نیز مقام اول و در بحث مناسب سازی نیز مقام پنجم کشور را کسب کردیم.

وی افزود: جامعه هدف ما بسیار فعال و پرنشاط است طوری که از 24 مدال کسب شده در پاراالمپیک چهار مدال را بوشهری ها کسب کرده اند و دو سال پیاپی است که در جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان بهزیستی کشور رتبه اول را از آن خود کرده ایم.

عزیزنژاد با بیان این که امسال خدمات ارزشمندی به مددجویان در استان بوشهر ارائه شده است، گفت: هم اکنون 301 مرکز و 180 مهدکودک و 14 مرکز ترک اعتیاد زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: هچنین هفت کمپ مرکز اقامتی میان مدت متعلق به بهزیستی در این استان فعال است. 

عزیرنژاد ادامه داد: 16 هزار و 400 معلول و چهار هزار و 200 خانوار زیر پوشش مستقیم بهزیستی استان بوشهر قرار دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *