شناسه خبر: 20696 منتشر شده در مورخ: 1399/2/14 ساعت: 11:47 گروه: حوادث  
سقوط مرگبار دختر کوچولو از پنجره نورگیر

سقوط مرگبار دختر کوچولو از پنجره نورگیر

کودک سه ساله که برای بازی به پشت بام خانه‌شان رفته بود از پنجره نورگیر به پایین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران ساعت 9 صبح پنجشنبه 11 اردیبهشت، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ دختر 3 ساله‌ای در بیمارستان خبر دادند.با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مأموران به سراغ خانواده کودک رفتند، مادر این طفل به مأموران گفت: به‌خاطر ویروس کرونا از خانه بیرون نمی‌رفتیم اما دخترم خیلی بی‌تابی می‌کرد و حوصله‌اش سر رفته بود به‌همین خاطر تصمیم گرفتیم برای اینکه بچه‌هایم کمی بازی کنند به پشت بام برویم. حدود ساعت 5 عصر چهارشنبه به‌همراه دختر 3 ساله و پسر 6 ساله‌ام به پشت‌بام ساختمان رفتیم. خانه ما سه طبقه است و ما خودمان در طبقه اول زندگی می‌کنیم مقداری لباس شسته بودم و برای پهن کردن آنها و بازی بچه‌ها به پشت‌بام رفتیم . دقایقی نگذشته بود که دخترم به سمت نورگیر پاسیو دوید و در حال بازی بود که ناگهان شیشه نورگیر شکست و دخترم مقابل چشمانم سقوط کرد. وحشت زده پایین دویدم و دیدم دخترم پشت یخچال خانه خودمان افتاده است.
خانواده بلافاصله دختر سه ساله را به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش‌های کادر درمان بی‌نتیجه ماند و حدود 16 ساعت بعد دخترک تسلیم مرگ شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *