شناسه خبر: 20614 منتشر شده در مورخ: 1399/2/6 ساعت: 12:15 گروه: اجتماعی  
تهیه ۱۰۰ بسته غذایی در قالب اجرای طرح همای رحمت در ارومیه

تهیه ۱۰۰ بسته غذایی در قالب اجرای طرح همای رحمت در ارومیه

رییس هلال احمر ارومیه گفت: ۱۰۰ بسته غذایی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح «همای رحمت» برای کمک به افراد نیازمند از طریق داوطلبان خیّر این نهاد تهیه و توسط داوطلبان بسته‌بندی و توزیع می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا جواد علیزاده بارانی اظهار داشت: هر بسته غذایی به ارزش یک میلیون و ۵٠٠ هزار ریال در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان شهرستان ارومیه توزیع می‌شود.وی ادامه داد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیّران و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان می‌کنیم. رییس هلال احمر ارومیه گفت: از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.وی با اعلام اینکه جامعه هدف این طرح خانواده‌های متضرر از بیماری کرونا، بیماران صعب‌العلاج، ایتام، زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان است، افزود: برنج، مرغ، ماکارونی، قند، چایی و سایر مواد غذایی از جمله محتوای بسته اهدایی همای رحمت است. دوره طرح ملی همای رحمت در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *