شناسه خبر: 20598 منتشر شده در مورخ: 1399/2/3 ساعت: 12:25 گروه: اجتماعی  
آغاز پرداخت «وام ازدواج» ۵۰ میلیونی/هشدار در خصوص سایت‌های غیرقانونی ثبت درخواست «وام»

آغاز پرداخت «وام ازدواج» ۵۰ میلیونی/هشدار در خصوص سایت‌های غیرقانونی ثبت درخواست «وام»

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به فعالیت و سودجویی احتمالی برخی از سایت‌های غیرقانونی برای ثبت درخواست وام ازدواج هشدار داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا محمدمهدی تندگویان، با بیان اینکه از هفته گذشته پرداخت وام ازدواج ۵۰ میلیونی آغاز شده است، گفت: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پیش‌بینی ما این است که تا خرداد ماه تمام‌ شبکه بانکی برای پرداخت وام وارد عمل شوند.وی در ادامه نسبت به فعالیت و سودجویی سایت‌های غیررسمی برای ثبت درخواست وام ازدواج هشدار داد و گفت: متاسفانه سایت‌هایی تحت عناوین مختلف از جمله مشاوره وام ازدواج، انتقال وام ازدواج، خرید و فروش وام ازدواج و... مشغول فعالیت هستند. در این سایت‌ها به محض ورود کاربر، آنها به لینک دیگری برای پرداخت هزینه مشاوره یا درصد انجام کار و ...منتقل می‌شوند.معاون امور جوانان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان، لینکی غیر از سامانه تسهیلات قرض الحسنه وام قرض الحسنه بانک مرکزی به آدرسhttps://ve.cbi.ir برای ثبت درخواست وام ازدواج معتبر نیست، اظهار کرد: جوانان متقاضی وام ازدواج صرفا باید به این لینک مراجعه کنند، چرا که مراجعه به سایر سایت‌های غیرمرتبط با خطر سوء استفاده مالی از آنان همراه است.تندگویان با اشاره به اینکه در این رابطه نامه‌ای نیز از سوی معاونت جوانان به پلیس فتا ارسال شده است، تصریح کرد: فعالیت تمام سایت‌های دیگر غیر از سامانه بانک‌ مرکزی غیرقانونی است و منجر به کلاهبرداری از کاربران خواهد شد.وی در ادامه به موضوع کسر اقساط وام قرض الحسنه ازدواج جوانان از سوی برخی بانک‌ها برخلاف ابلاغیه بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: همچنان گزارش‌هایی مبنی بر کسر اقساط یا عدم برگشت مبلغ اقساط به حساب افراد به دست معاونت جوانان می‌رسد. این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه بانک مرکزی، از بخش امکانات سایت و در ادامه سامانه ثبت شکایات این موارد را اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.معاون امور جوانان توضیح داد: این افراد باید شماره تسهیلات، شماره شعبه دریافت وام و موضوع پیش آمده مانند کسر اقساط را در سامانه مذکور توضیح دهند تا بانک مرکزی برای رفع مشکل آنها اقدام کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *