شناسه خبر: 2057 منتشر شده در مورخ: 1392/11/1 ساعت: 09:35 گروه: ورزشی  
رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان آذربایجان غربی انتخاب گردید

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان آذربایجان غربی انتخاب گردید

با برگزاری مجمع انتخاباتی، عبدالمناف عظیمی برای مدت 4 سال بعنوان رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با تبریک ایام خجسته ماه ربیع الاوّل و گرامیداشت آغاز ماه بهمن ماه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ورزش بعنوان یک رویکرد مهم فرهنگی نقش بسیار مهمی در توسعه جوامع، بواسطه تأمین شادابی و نشاط روحی و جسمی دارد و این عامل بخصوص در ورزش اقشار خاص جامعه اعم از نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، جانبازان و معلولین و ... نمود بیشتری دارد که البته نیازمند توجه و اهتمام بیشتر است. خلیلی در ادامه افزود: بیش از 400 هزار نفر نابینا و کم بینا در سطح کشور وجود دارد که از بین آنها 77000 نفر شناسایی و ساماندهی گردیده است و استان آذربایجان غربی نیز با داشتن آماری نزدیک به 23هزار نفر نیازمند توجه بیشتر بخصوص در زمینه توسعه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ورزش همگانی این قشر عزیز دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نابینایی، ناتوانی نیست بلکه تجلی همّتی مضاعف است که از دلهای روشن این قشر عزیز برمی خیزد و با عصاره غیرت و ایمان موفقیت های ارزشمندی را رقم می زند. از این رو استعدادهای بسیار شایسته ای در بین این قشر عزیز جامعه وجود دارد که بدون شک می توان با شناسایی و سرمایه گزاری بر روی توانایی های آنها می توان شاهد افتخارآفرینی این عزیزان در عرصه های مختلف ورزشی آسیایی، جهانی و بین المللی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان ابراز ابراز امیدواری نمود که با هملی و همکاری و تلاش برای اجرای تقویم ورزشی منظم و پیوسته توسط هیأت و جذب منابع مالی از طریق اسپانسر و البته حمایت های اداره کل و فدراسیون موفقیت های ارزشمندی نصیب آذربایجان غربی شود که در این راستا توجه جدی به مسائل و مشکلات شهرستانها و بخصوص فعال نمودن کمیته همگانی از اولویت های اصلی هیأت باید باشد.
در این مجمع که با حضور دو کاندیدا برگزار گردید، عبدالمناف عظیمی با کسب 11 رأی از 15 رأی مأخوذه برای مدت 4 سال بعنوان رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان اتنخاب گردید و مرتضی صدف پور دیگر کانیدای این مجمع تنها 4 رأی کسب نمود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *