شناسه خبر: 20514 منتشر شده در مورخ: 1399/1/24 ساعت: 13:57 گروه: ورزشی  
اسبقیان خبر داد: تشکیل کمیته اقتصادی در فدراسیون جانبازان و معلولان

اسبقیان خبر داد: تشکیل کمیته اقتصادی در فدراسیون جانبازان و معلولان

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان از پایدار کردن منابع مالی این فدراسیون خبر داد و گفت: با تشکیل کمیته امور اقتصادی در فدراسیون به دنبال مرتفع کردن دغدغه‌های مالی این فدراسیون هستیم.

به گزارش ایران سپید سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل کمیته امور اقتصادی در فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌های مالی که طی سال‌های گذشته در این فدراسیون وجود داشت سعی داریم منابع مالی این فدراسیون را پایدار کنیم تا علاوه بر دریافت بودجه از وزارت ورزش و جوانان و کمیته پارالمپیک خود نیز به بحث درآمدزایی در این فدراسیون بپردازیم به همین خاطر محمد حسین‌پور را که پیش از این دبیر فدراسیون بود به عنوان مشاور امور اقتصادی و بازاریابی قرار دادیم و حمیدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد تا در جهت پایدار کردن منابع مالی فدراسیون گام‌های موثری برداریم.

وی درباره‌ برخی تغییرات در فدراسیون‌ گفت: هر تغییری در فدراسیون براساس بررسی کارشناسانه و تخصصی انجام خواهد شد. تلاش ما بر این است که در ابتدا اعضای هیات رییسه فدراسیون را تکمیل کنیم و سپس تصمیمات لازم درباره هر تغییری گرفته شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان پیرامون این پرسش که آیا در انجمن‌های ورزشی نیز تغییراتی انجام خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: با جلسات تخصصی که با معاونت‌ها خواهیم داشت عملکرد انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولان بررسی خواهد شد و هر انجمنی که تا به امروز عملکرد موفقی داشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و انجمن‌هایی که ضعیف عمل کردند در جهت تقویت آنها تغییراتی انجام خواهد شد البته در حال حاضر دو تا از انجمن‌های ما از جمله وزنه‌برداری و شنا با سرپرست اداره می‌شود که باید در ابتدا سعی کنیم برای این دو انجمن زودتر مسئول انتخاب کنیم تا تکلیف این دو انجمن مشخص شود.

اسبقیان اضافه کرد: این فدراسیون با توجه به این‌که رویکرد قهرمانی و همگانی دارد سعی بر این است که رویکرد فرهنگی را در اولویت کاری قرار دهیم و در کنار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بعد فرهنگی نیز کارهای موثری انجام دهیم.

وی درباره شروع اردوهای پارالمپیکی اظهار کرد: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است و ما تابع تصمیمات ستاد عالی مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان و کمیته پارالمپیک هستیم تا ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته خواهد شد. البته با توجه به تغییر زمان پارالمپیک در برگزاری اردوها عجله‌ای نداریم و هر زمان شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگشت ما نیز اردوهای خود را با دستور وزارت ورزش و جوانان انجام خواهیم داد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص رشته‌هایی که در حال حاضر تحت پوشش فدراسیون‌های تخصصی خود قرار دارند و این‌که در خصوص بازگشت این رشته‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است، افزود: تلاش ما بر این است که با کار تخصصی و کار کارشناسی زمینه‌های بازگشت این رشته‌ها را فراهم کنیم تا این رشته‌ها متزلزل نشوند البته هرگونه اقدامی که در این زمینه بخواهیم انجام دهیم با فدراسیون‌های تخصصی جلساتی را برگزار خواهیم کرد و در نهایت با تعامل و همفکری فدراسیون‌ها اقدامات لازم برای بازگشت به این رشته‌ها انجام خواهد شد. سعی ما براین است که از نیروهای تخصصی فدراسیون‌ها در خصوص رشته‌هایی که از فدراسیون جانبازان و معلولان جدا شده‌اند بهره لازم را ببریم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان ضمن تشکر از روسای پیشین این فدراسیون، اظهار کرد: جا دارد که از خدمات بسیار خوب محمود خسروی وفا که در توسعه زیرساخت‌ها و ساماندهی ساختار فدراسیون زحمات زیادی را کشیده است و همچنین حمیدعباس صمیمی که در طی دوره مدیریت خود برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی فدراسیون تلاش‌های زیادی انجام داده است تشکر و قدرانی کنم. امیدوارم که بتوانم در ادامه‌ی مسیر در توسعه و پیشرفت رشته‌های جانبازان و معلولان گام‌های قوی‌تر و بهتری بردارم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *