شناسه خبر: 20477 منتشر شده در مورخ: 1399/1/19 ساعت: 13:04 گروه: اجتماعی  
کمک ۴۵۰ میلیون تومانی به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان گلستان
در راستای مقابله با کرونا؛

کمک ۴۵۰ میلیون تومانی به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان گلستان

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اختیار مراکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولین و سالمندان در استان قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا ابراهیم غفاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۶۰۰ میلیون تومان لوازم بهداشتی برای مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه کردیم. همچنین ۶۰۰ میلیون تومان بسته‌های مواد غذایی توسط پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت روان تهیه‌ شد و بین مددجویان در مناطق کمتر توسعه‌یافته توزیع شد.وی با اشاره به اینکه لوازم بهداشتی و بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۵۰ میلیون تومان بین کودکان خیابانی و خانواده آن‌ها توزیع شد، افزود: آموزش‌های مربوط به مسائل بهداشتی نیز به کودکان خیابانی و خانواده‌های آن‌ها داده شده است.مدیرکل بهزیستی استان گلستان خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ معلولی در استان براثر کرونا فوت نکرده است.غفاری گفت: از میان سالمندانی که در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی در استان نگهداری می‌شوند، ۲۱ نفر در قرنطینه هستند و چهار نفر از سالمندان نیز در بیمارستان بستری هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *