شناسه خبر: 20374 منتشر شده در مورخ: 1398/12/19 ساعت: 10:49 گروه: اجتماعی  
۲ هزار و ۲۲۸ مددجوی بهزیستی اعتبار بهداشتی دریافت کردند

۲ هزار و ۲۲۸ مددجوی بهزیستی اعتبار بهداشتی دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲ هزار و ۲۲۸ مددجوی بهزیستی اعتبار خرید تجهیزات بهداشتی دریافت کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا فرزاد گوهردهی افزود: پس از شیوع بیماری ویروس کرونا در استان مازندران بنابر تصمیم سازمان بهزیستی اختصاص اعتبار خرید اقلام بهداشتی در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه همزمان با گسترش ویروس کرونا در استان مازندران تاکنون یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال اعتبار خرید اقلام بهداشتی به بیش از ۲ هزار مددجوی بهزیستی تحویل شد. 

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه این اعتبارات مربوط به مددجویان خاص بوده و شامل همه نخواهد شد، گفت: تمامی این اعتبارات به صورت مستقیم به مددجویان پرداخت شد.  

به کفته گوهردهی در ۲هفته اخیر حدود ۴۱۱ نفر از معلولان بسترگرا شدید و خیلی شدید استان بسته حمایتی خرید اقلام بهداشتی به مبلغ ۲۰۰هزار تومان برای هر نفر دریافت کردند. 

وی همچنین به اختصاص اعتبار بهداشتی به یک هزار و ۶۲۱ مددجوی مراکز شبانه روزی توانبخشی استان اشاره کرد و گفت: تاکنون به ۱۹۶ کودک نگهداری شده در مراکز بهزیستی نیز اعتبار بهداشتی تعلق گرفته است. 

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین به وضعیت مددجویان بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی در میان مددجویان بهزیستی مشاهده نشده است. 

گوهردهی افزود: وضعیت تمامی مددجویان بهزیستی به صورت مستمر رصد می شود و توصیه های مناسب بهداشتی به آنها شده است . 

تعداد ۲۵۰ هراز نفر ار  جمعیت مازندران تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر معلول جسمی و حرکتی هستند .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
سید معلول شدید 1398/12/20 - 04:21
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام میخاستم بدونم بنده معلول جسمی حرکتی شدید از شهرستان سورک بخش میاندرود بزرگ میباشم ودوبار سکته مغذی کرده ام ودر بستر میباشم پس چرا به من معلول که بیماری دارم این اقلام تعلق نگرفته وتوانبخشی میگوید نامه ای به ما نزدند ومیگویند برای افراد خاص میباشد که حق پرستاری میگیرنو وبنده گفتم این حق پرستاری به من هم میدهند واین چه عدالتی هست ن هم الان مشکل تنفسی وابریزش بینی وخشکی دهان دارم ونمیدانم کرونا دارم یا خیر ماینم بگم که بهزیستی سورک بهمون توجهی نمیکنند وبنده یه دختر کوچک دارم ومیترسم خدای نکرده اون هم مریض شود چرا بین معلولین تبعیض قاعل میشوید و بداد ما نمیرسید با اینکه مواد ضدعفونی گیر نمیاد نه ماکسی نه دستکشی وهمه گرفتاریام رو دوش مادر پیرم هست به خدا این عدالت نیست اگه بقیه رو تخت بست
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *