شناسه خبر: 20290 منتشر شده در مورخ: 1398/12/4 ساعت: 09:57 گروه: اجتماعی  
پیگیری رمز پویا برای نابینایان

پیگیری رمز پویا برای نابینایان

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی گفت: پیگیر رمز پویا برای نابینایان هستیم تا استفاده از این رمز برای نابینایان تسهیل شود و آنان بتوانند کارهای بانکی خود را انجام دهند.

به گزارش ایران سپید ابراهیم کاظمی مؤمن سرایی افزود: مکاتباتی در رابطه با استفاده از رمز پویا برای نابینایان با بانک مرکزی انجام شده و انجمن های مختلف نابینایان نظرات خود را در این زمینه ارائه داده اند و امیدواریم این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: تاکنون شکایتی از جانب نابینایان در رابطه با استفاده از رمز پویا، به طور رسمی گزارش نشده اما فعالان و انجمن های حوزه نابینایان همواره قبل از اینکه اتفاقی بیافتد پیش بینی لازم می کنند و پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده اما هنوز جوابی از سوی بانک، نیامده است.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی گفت: نابینایان هنگام کارهای بانکی نیاز به اپلیکشین خاص دارند، قبلا رمز دوم برای انجام کارهای بانکی کافی بود که نابینا می توانست آن را حفظ کند و کار خود را انجام دهد اما اکنون برای کار بانکی باید هر بار رمز بگیرند که شرایط ویژه ای را برای آنان ایجاد می کند.

مؤمن سرایی تاکید کرد: بنابراین مشکل استفاده از رمز پویا برای نابینایان باید رفع شود./ ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *