شناسه خبر: 20262 منتشر شده در مورخ: 1398/11/30 ساعت: 12:21 گروه: اجتماعی  
بازدید تیم بازرسان تشکلهای معلولان از مجموعه های ورزشی مناسب سازی شده شهر تهران

بازدید تیم بازرسان تشکلهای معلولان از مجموعه های ورزشی مناسب سازی شده شهر تهران

پس از اعلام مناسب سازی شدن 20 ورزشگاه شهر تهران توسط سازمان ورزشی شهرداری تهران مقرر شد با حمایت اداره کل سلامت شهرداری تهران تیمی متشکل از افراد معلول مسلط به ضوابط دسترس پذیری اماکن برای افراد معلول، از این ورزشگاه ها بازدید کرده و تطبیق اقدامات صورت پذیرفته در این ورزشگاه ها را با معیارهای فنی مناسب سازی برای افراد معلول بررسی کنند.

به گزارش ایران سپید پیشبینی شده است در مرحله نخست 9 ورزشگاه از جمله ورزشگاه های تخصصی افراد معلول مورد بازدید قرار گیرند. این بازدید ها در راستای گزارشها و شکایت تشکلهای فعال افراد معلول در حوزه دسترس پذیری در خصوص عدم اجرای کامل ضوابط دسترس پذیری محیطی برای افراد معلول در اماکنی  صورت میپذیرد که دستگاه های رسمی از مناسب سازی کامل آنها خبر داده بودند. اخیراً ستاد مناسب سازی فضاهای شهری شهرداری تهران تصویب کرد کلیه پروژه های مناسب سازی شهری باید توسط انجمنهای معلولان مسلط به معیارهای فنی دسترس پذیری بازدید و تطبیق آنها با این ضوابط به تأیید این انجمنها برسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *