شناسه خبر: 20147 منتشر شده در مورخ: 1398/11/17 ساعت: 09:52 گروه: اجتماعی  
پرداخت کمک بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده بهزیستی

پرداخت کمک بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده بهزیستی

رییس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی در مناطق سیل زده سه استان کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید احمدرضا شجیعی با بیان اینکه پس از وقوع سیل در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، ۲۲ تیم محب برای مشاوره و حمایت‌های روانی و اجتماعی، ۲۸ تیم اورژانس اجتماعی و ۲۰ تیم توان بخشی مداخله در بحران از سوی سازمان بهزیستی به این مناطق اعزام شده است، گفت: در مجموع بیش از ۶ میلیارد تومان که معادل دو ماه مستمری افراد تحت پوشش این سازمان از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان براساس بعد خانوار است، به حساب خانواده‌ها واریز شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبار ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی برای مددجویان این مناطق نیز به ۹ میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: همچنین مستمری ماهانه ۲۷۰۰ خانوار پشت نوبتی نیز از دی ماه در استان سیستان و بلوچستان برقرار شده است.

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت دو ماه مستمری مددجویان پشت نوبتی بهزیستی از ۳۵۰ تا یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان نیز تصریح کرد: برای ۲۰۰ خانوار نیز وسایل کمک توانبخشی که تجهیزات آنها به دنبال سیل از بین رفته بود، تامین شد.

به گفته شجیعی، کمک بلاعوض ساخت مسکن مددجویان نیز تا ۱۵ میلیون تومان برای مناطق روستایی و ۲۰ میلیون تومان در مناطق شهری پرداخت خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *