شناسه خبر: 20082 منتشر شده در مورخ: 1398/11/12 ساعت: 14:18 گروه: ورزشی  
نتایج بانوان جشنواره ورزشی دهه فجر

نتایج بانوان جشنواره ورزشی دهه فجر

رقابتهای بانوان جشنواره دهه فجر، در 5 رشته ورزشی از 4 تا 9 بهمن در بابلسر برگزار شد. به نتایج کامل رشته های مختلف نگاهی می اندازیم.

به گزارش ایران سپید قهرمانی خراسان رضوی در شنا: مسابقات شنا با حضور 11 استان برگزار شد و در بخش تیمی، خراسان رضوی با کسب ۱۰۳۷ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، اصفهان با ۵۹۱ امتیاز و یزد با ۵۲۱ امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند. تهران نیز با 347 امتیاز چهارم شد. در این مسابقات، ۱۹ رکورد ملی جابجا شد. * برگزاری مسابقات شطرنج در شش دور: در جدول کلاس ب۱، ملیحه صفایی قهرمان شد، لیلا زارعزاده در جایگاه دوم قرار گرفت و فهیمه رضاییپور سوم شد. در جدول کلاس ب۲-ب۳، عاطفه نقوی قهرمان شد، فاطمه رحیمی دوم و مریم رحیمزاده سوم شد. * قهرمانی آذربایجان شرقی در دوی صحرانوردی: مسابقات قهرمانی کشور دوی صحرانوردی با حضور ۲۸ ورزشکار از ۱۱ استان برگزار شد. پس از طی کردن ۲.۵ کیلومتر مسافت, نتایج زیر بدست آمد: کلاس T11: شادی حقی از آذربایجان شرقی اول، شیرین معصومی از  آذربایجان شرقی دوم و بهاره اشکش از تهران سوم. کلاس T12 و T13: پروانه غوردویی از آذربایجان غربی اول، زهرا میر اسماعیلی از خراسان رضوی دوم و زهرا گذمند از خراسان رضوی سوم. در بخش تیمی، آذربایجان شرقی با امتیاز -۱۸ بر سکوی قهرمانی ایستاد, آذربایجان غربی با امتیاز -۲۱ دوم شد, خراسان رضوی با امتیاز -۲۸ سوم و تهران با امتیاز -۲۹ عنوان چهارمی را از آن خود کرد. * قهرمانی بولینگ بانوان قم: در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور بولینگ بانوان، قم قهرمان شد, زنجان دوم و تهران سوم شد. * اصفهان فاتح گلبال پیشکسوتان: رقابتهای گلبال پیشکسوتان با حضور هفت استان برگزار شد و اصفهان با 16 امتیاز قهرمان شد، کرمانشاه با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم و یزد با 13 امتیاز سوم شد. امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *