شناسه خبر: 19802 منتشر شده در مورخ: 1398/10/10 ساعت: 11:05 گروه: حوادث  
اجیر کردن آدمکش برای قتل خواهر سرکش

اجیر کردن آدمکش برای قتل خواهر سرکش

دختر جوان که برای کشتن خواهرش یک مرد افیونی را اجیر کرده بود، دیروز پای میز محاکمه ایستاد وادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خراسان عصر هفتم شهریور سال ۹۷ دختر ۳۰ ساله‌ای به نام سپیده با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن خواهر ۲۸ ساله اش به نام لیلا خبر داد. وقتی ماموران به خانه آن‌ها رفتند، با جسد کبود لیلا روبه رو شدند که با پیچیده شدن طناب دور گردنش خفه شده بود. خواهر بزرگ وی در حالی که اشک می‌ریخت به مأموران گفت: محرم بود و من برای دیدن دسته‌های عزاداری از خانه بیرون رفته بودم. اما وقتی به خانه برگشتم خواهرم در را باز نکرد. من که نگران شده بودم با برادرم تماس گرفتم. من و برادرم قفل در را شکستیم و پس از وارد شدن به خانه با پیکر لیلا روبه رو شدیم. یک نفر به خانه مان دستبرد زده و پس از قتل خواهرم موبایل او را دزدیده است.

اعتراف به قتل خواهر
به دنبال اظهارات دختر جوان پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت که دو خواهر بعد از مرگ پدر و مادرشان با هم در خانه مجردی زندگی می‌کردند و، چون سپیده به مواد مخدر معتاد بود، آن‌ها از مدت‌ها قبل با یکدیگر اختلاف داشتند. با افشای این ماجرا فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت وسپیده بازداشت شد. وی به اجیر کردن یک آدمکش برای قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: لیلا معتاد بود و با رفتارهایش مرا خسته کرده بود. او حقوق پدرم را می‌گرفت و خرج مواد می‌کرد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم به همین دلیل سراغ یکی از بچه‌های قدیمی محل که معتاد بود رفتم و برای قتل خواهرم از او کمک خواستم. من به مهران پول دادم تا خواهرم را بکشد. به دنبال اظهارات دختر جوان، مهران ۳۷ ساله که معتاد بود، ردیابی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. بدین ترتیب آن‌ها دیروز در شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در دادگاه
در ابتدای جلسه برادر و خواهر قربانی برای مهران حکم قصاص خواستند. برادر قربانی با اشاره به متهم گفت: این مرد آبروی ما را در محل برد. من حتی اگر پولی برای پرداخت تفاضل دیه نداشته باشم گدایی می‌کنم تا خون خواهرم پایمال نشود. من برای مهران قصاص می‌خواهم.

سپس مهران در جایگاه ویژه ایستاد. وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من از سال‌ها قبل دو خواهر را می‌شناختم و می‌دانستم بعد از فوت پدر و مادرشان با هم زندگی می‌کنند. سپیده که می‌دانست معتاد هستم و بعضی شب‌ها را در پارک می‌خوابم یک روز به سراغم آمد و به من پیشنهاد داد در عوض دریافت ۵ میلیون تومان خواهرش را بکشم. من هم قبول کردم. سپیده سه میلیون تومان نقد به من داد. من آن روز شیشه کشیده بودم که مقابل خانه آن‌ها رفتم. طبق نقشه سپیده در خانه را برایم باز گذاشت. او از قبل طنابی را تهیه و در خانه مخفی کرده بود. من وارد خانه شدم و با طناب لیلا را خفه کردم، سپس موبایل او را برداشتم، اما چند روز بعد آن را تحویل خواهرش دادم. من پولی از خانه آن‌ها سرقت نکردم.

ادعای جدید
سپس سپیده منکر اتهام معاونت در قتل شد و ادعای جدیدی را مطرح کرد. وی گفت: من به خاطر تهدیدهای مهران به معاونت در قتل اعتراف کردم و گفتم من دستور قتل خواهرم را صادر کرده بودم. اما حالا می‌گویم بی گناهم. مهران در غیاب من وارد خانه مان شد و موبایل خواهرم و مقداری پول دزدید و او را کشت و با دروغگویی هایش پای مرا نیز به این پرونده کشاند. بنابه این گزارش، با پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *