شناسه خبر: 19772 منتشر شده در مورخ: 1398/10/9 ساعت: 09:57 گروه: اجتماعی  
چهارمین نشست ستاد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان برگزار شد

چهارمین نشست ستاد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان برگزار شد

چهارمین نشست ستاد مسکن مددجویان بهزیستی با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی، معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و امور مجلس، معاون توسعه مدیریت و منابع، رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و مدیران کل دفتر مسکن مددجویان و بودجه سازمان در ساختمان مرکزی بهزیستی برگزارشد.

به گزارش ایران سپید در این جلسه گزارشی از از ابتدای سال جاری۹هزار و ۶۵۰واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده است. همچنین بر اساس این گزارش هفت هزار و هشتصدمین واحد مسکونی به خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول، نیز به تازگی تحویل صاحبان آن شده است.

در این جلسه همچنین گزارشی در خصوص اخذ موافقت جمعیت هلال احمر به منظور پرداخت ۱۱ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای سیل زده تحت پوشش و پرداخت مرحله اول آن به میزان ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خانوارهای مورد نظر ارائه شد.

پیش بینی تمهیدات لازم به منظور مشارکت با ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی جهت کمک به تامین مسکن جمعیت هدف، تسریع در راه اندازی سامانه جامع جلب مشارکت خیرین با اولویت مشارکت خیرین در تامین مسکن جمعیت هدف ،تعیین دهک درآمدی خانوارهای فاقد مسکن و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط استان ها در سامانه ارمغان توسط مرکز فناوری اطلاعات،  ارتباطات و تحول اداری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

در جلسه مذکور راهکارهای تقویت نیروی انسانی شاغل در بخش مسکن مددجویان در سطح ستادی و استانی و با ارائه پیشنهاد اجرایی به رییس سازمان توسط مرکز فناوری اطلاعات،  ارتباطات و تحول اداری و معاونت توسعه مدیریت و منابع بررسی شد.

لزوم بسیج کامل مدیران کل استانی جهت اجرای تفاهمنامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و تخصیص ۲۱۴ میلیارد ریال اعتبار به دفتر مسکن در هفته جاری جهت تسویه کامل مطالبات استانها در بخش مسکن نیز از مهم ترین مصوبات این جلسه بود./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *