شناسه خبر: 19756 منتشر شده در مورخ: 1398/10/8 ساعت: 10:13 گروه: فرهنگی  
جامعه نیاز به فضای طنز دارد

جامعه نیاز به فضای طنز دارد

مهدی طهماسبی ، هنرمند رادیو نمایش که این هفته  سریال رادیویی «سرپرستار ارجمند» به کارگردانی او از رادیو نمایش پخش می شود، ساخت و پخش نمایش های طنز رادیویی را نیاز ضروری جامعه ایرانی دانست .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،این هنرمند ادامه داد: این روزها جامعه ما به طنز بیشتری نیاز دارد بنابراین با کمک نویسنده سعی کردیم با در نظر گرفتن مسائل آموزشی و تربیتی ، این نمایش را تولید کنیم .

وی افزود: داستان نمایش از جایی شروع می شود که پرستاری فضای کاری اش را تغییر داده ودریک بیمارستان جدید مشغول به کار می شود.اوماهیت صد در صد یک پرستار را ندارد و در مواجهه با همکاران جدید در بیمارستان دچار موقعیت های طنز می شود.
طهماسبی در پایان گفت  : در نمایش «سرپرستار ارجمند»  ما با بزنگاه ها و موقعیت های طنزی که این شخصیت با وجود ویژگی هایش در کنار شخصیت های دیگر ایجاد می کند همرا ه می شویم.
«سرپرستار ارجمند» به نویسندگی  روح الله نوری ، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری محمدرضا قبادی فرو صدابرداری حیدر صفدری وبا هنرمندی ناهید مسلمی ، نوشین حسن زاده ، پریسا مقتدی، علی اصغر دریایی،سهیلا تیلاوی،سید مجتبی طباطبایی،بهناز بستان دوست ، فریبا طاهری و سینا نیکوکار هر روز ساعت 11:15 از رادیو نمایش پخش می شود و روز بعد ساعت 17:45 تکرار آن است.
برنامه ها و نمایش های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 5و107 مگاهرتزبشنوید.
علاقه مندان می توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات رادیو نمایش به نشانی www.radionamayesh.irمراجعه کنند.
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *