شناسه خبر: 19716 منتشر شده در مورخ: 1398/10/3 ساعت: 11:57 گروه: بهداشت و سلامت  
قتل خواهرزن در بدبینی داماد

قتل خواهرزن در بدبینی داماد

مردی بدبین در جریان دعوا با همسرش وقتی با دخالت‌های خواهرزن خود مواجه شد، او را به قتل رساند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مشرق مرد جنایتکار از ۹ سال پیش در زندان است، او ابتدا به قصاص محکوم شده و حالا به خاطر پیگیری نکردن اولیای دم در زندان مانده است. این مرد دیروز از قضات دادگاه کمک خواست و درخواست تعیین تکلیف را مطرح کرد.

جنایت فامیلی
شاهین ۴۰ ساله اوایل پاییز سال ۸۹ در درگیری با همسرش، خواهرزن ۳۰ ساله اش به نام فریبا را در خانه شان در خیابان مختاری با ضربه چاقو به سینه اش کشت. وی که همان جا بازداشت شده بود، به قتل خواهرزنش در درگیری خانوادگی اعتراف کرد، سپس به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه چهارم دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

دوستی با دزد گرفتارم کرد

در این جلسه خواهرزن بزرگ وی برایش قصاص خواست، اما همسرش با دریافت دیه اعلام گذشت کرد و گفت:۳۰۰ میلیون تومان می‌خواهم تا رضایت دهم. برادر زن شاهین نیز بدون قید و شرط وی را بخشید و از قصاص گذشت کرد. بدین ترتیب شاهین به قصاص و پرداخت ۹۰ میلیون تومان دیه به خاطر جراحت‌های غیر منتهی به قتل محکوم شد. اما وی که توان پرداخت دیه را نداشت در زندان ماند و اولیای دم پیگیر اجرای حکم نشدند.

۹ سال بعد
با گذشت ۹ سال از قتل، شاهین درخواست تعیین تکلیف را مطرح کرد. وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من در اصفهان مغازه فروش محصولات صنایع دستی داشتم و وضع مالی ام خوب بود، اما مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. من به همسرم مشکوک بودم و همین موضوع باعث شده بود مدام با هم درگیر شویم. وی در تشریح جزئیات قتل خواهرزنش گفت: آخرین بار وقتی دعوا میان من و همسرم بالا گرفت، خواهر زنم به هواخواهی از همسرم وارد دعوا شد و من که برای ترساندن همسرم چاقو کشیده بودم ناخواسته خواهر زنم را کشتم. وی ادامه داد: من واقعاً قصد کشتن خواهرزنم را نداشتم، اما در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و نمی‌دانم چاقو چطور به سینه خواهر زنم برخورد کرد. این داماد گفت: تا زمانی که در زندان هستم توان پرداخت دیه را ندارم، ۹سال است که در زندان عذاب می‌کشم و هر شب کابوس اعدام می‌بینم. پیگیری نکردن اولیای دم باعث شده بلاتکلیف در زندان بمانم. اولیای دم نیز برای اجرای حکم قصاصم اقدامی نکرده اند. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم تکلیفم را روشن کنند. من از این وضعیت خسته شده ام. بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *