شناسه خبر: 19558 منتشر شده در مورخ: 1398/9/19 ساعت: 10:31 گروه: اجتماعی  
پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان افزایش یافت

پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان افزایش یافت

پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان درسال تحصیلی جاری ۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و با برنامه های پیش رو، افزایش زیر ساخت ها و برطرف شدن مسائل موجود به دنبال افزایش آن هستیم.

به گزارش ایران سپید رییس اداره استثنایی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: درسال تحصیلی جاری، سه هزارو ۲۵۹ دانش آموز دارای نیازهای ویژه در استان مشغول به تحصیل هستند.
شهیاز بارانی شامگاه دوشنبه درمراسم گرامیداشت هفته معلولان دربندرعباس افزود: تعداد ۲ هزارو ۶۲۶ نفر از دانش آموزان درمدارس خاص استثنایی، ۶۶۳ دانش آموز در مدارس تلفیقی و ۴۵۷ دانش آموز درمدارس عادی به تعلیم وتربیت می پردازند.
وی بیان داشت: ۷۰ دانش آموز  نیز در تنها مرکز اوتیسم هرمزگان مشغول فراگیری و آموزش هستند که به علت بعد مسافت و پراکندگی جمعیت در استان، نمی توان همه افراد را تحت پوشش قرار داد.
این مسوول اظهارداشت: با راه اندازی ۱۰ مرکز استثنایی در هرمزگان، تعداد ۲۰۰ دانش آموزان دارای نیاز ویژه تحت پوشش تحصیلی قرار گرفتند.
بارانی ادامه داد: در سالجاری بیش از ۴۰ هزارو ۷۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در استان هرمزگان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *