شناسه خبر: 19536 منتشر شده در مورخ: 1398/9/18 ساعت: 10:33 گروه: حوادث  
قتل به خاطر خبرچینی یک دختر / خانواده مقتول با قاتل مدارا هم کرد

قتل به خاطر خبرچینی یک دختر / خانواده مقتول با قاتل مدارا هم کرد

چند سال قبل خبر قتل پسر جوانی از سوی دوستش به پلیس اعلام شد. پس‌از دستگیری متهم، وی ضمن اعتراف به قتل گفت من یک مغازه لوازم آرایشی در جنت‌آباد دارم. چندی قبل دختر جوانی که شاگرد مغازه‌ام است به من گفت که یکی از دوستانم پشت سرم حرفی زده. من از شنیدنش خیلی عصبانی شدم. این موضوع چند بار دیگر تکرار شد تا اینکه یک روز که دوستم به مغازه‌ام آمده بود سر همین ماجرا با او درگیر شدم و با چاقو او را زدم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران بدین ترتیب با اعترافات پسر جوان وی محاکمه و به قصاص محکوم شد اما سرانجام با پادرمیانی بزرگان و ریش سفیدان و التماس‌های مادر متهم، خانواده مقتول حاضر به گذشت شدند و در مقابل دریافت دیه رضایت دادند. بنابراین مادر متهم با فروش خانه‌اش پول دیه را پرداخت کرد و جان پسرش را نجات داد.
صبح دیروز بار دیگر این پسر جوان برای محاکمه از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من از کرده خود پشیمانم. مقتول دوست صمیمی من بود و به‌خاطر حرف پوچ یک نفر هم زندگی دوستم را تباه کردم هم زندگی خودم را با این حال خانواده مقتول خیلی با ما مدارا کردند و حتی همان خانه‌ای را که ما فروخته بودیم آنها بدون هیچ پول پیش یا اجاره‌ای در اختیارمان گذاشتند تا مادرم در آن زندگی کند. من و خانواده‌ام تا آخر عمر شرمنده محبت آنها هستیم.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی از جنبه عمومی جرم وارد شور شدند.‌

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *