شناسه خبر: 19520 منتشر شده در مورخ: 1398/9/17 ساعت: 10:19 گروه: اجتماعی  
دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود

دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با اقدامات مناسب، زمینه لازم برای دسترسی مطلوب معلولانی که مشکل حرکتی دارند، به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود.

به گزارش ایران سپید مجید خورشیدی در مراسم ویژه معلولان در بوشهر اظهار داشت: در ایامی که انتخابات داریم معمولا فرصت شرکت در برنامه‌ها را نداریم ولی امروز به عشق شما معلولان و خانواده شما وظیفه دانستم که اینجا بیایم.

وی با بیان اینکه توانایی معلولان در برخی زمینه‌ها جمع شده است و توان بسیار بالایی است اضافه کرد: معلولان بسیار زیادی هستند که افراد تاثیرگذاری هستند از جمله استیون هاوکینگ که علی‌رغم معلولیت کارهای اثربخش و تاثیرگذار بسیار زیادی داشت و فیزیک‌دان نمونه جهان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مقایسه بین مدال‌های المپیکی و پارالمپیکی نشان می‌دهد که معلولان تعداد مدال‌های بسیار زیادی را به نسبت جمعیت خود کسب می‌کنند.

اسلام محدودیت معلولان را قبول ندارد

وی با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیکی استان بوشهر باعث افتخاری عظیم هستند، تصریح کرد: اسلام در انزوا قرار گرفتن معلولان را نکوهش می‌کند و تاکید دارد که کسی حق ندارد که جامعه حق ندارد که با نگاه دیگری به معلولان نگاه کرد.

خورشیدی با بیان اینکه باید به جای نگاه ترحم باید به نگاه انجام وظیفه به آنها نگاه کنیم ادامه داد: معلولان نیازی به ترحم ندارند و این معلولان هستند که نسبت به بقیه دل می‌سوزاند که همه توانایی‌ها را دارند ولی برای جامعه اطراف خود دل نمی‌سوزانند.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که جامعه را برای زندگی شاد و نافع معلولان فراهم کنیم و امکانات مورد نیاز معلولان را تامین کنیم.

تامین ۴۰۰ واحد مسکن برای معلولان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: آرزو داریم که دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود و فضایی مناسب فراهم شود تا معلولان بتوانند دسترسی مناسبی داشته باشند و این حق شما است.

وی بیان کرد: به منظور تامین ۴۰۰ واحد مسکن برای معلولان در سطح استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته است و امیدواریم در سریع‌ترین زمان این واحدها تقدیم معلولان استان شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *