شناسه خبر: 19489 منتشر شده در مورخ: 1398/9/13 ساعت: 10:21 گروه: اجتماعی  
اختصاص ردیف بودجه ویژه برای مناسب سازی طرح‌های عمرانی یزد

اختصاص ردیف بودجه ویژه برای مناسب سازی طرح‌های عمرانی یزد

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد از اختصاص ردیف ویژه در بودجه شهرداری یزد برای مناسب سازی طرح های عمرانی خبر داد.

به گزارش ایران سپید سپنتا نیکنام در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی گردشگری معلولان اظهار داشت: اگر اقدامی در مناسب سازی محیط شهری و برگزاری جشنواره انجام شد، در سایه وحدت، همدلی و همراهی مسئولان استان است زیرا همیشه در سایه وحدت شاهد پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به معلولان از یک اتفاق و یک روز در سال باید به یک جریان تبدیل شود، افزود: در این زمینه هر ماه در کمیسیون خدمات شهری به مسائل و مشکلات معلولان پرداخته می شود.

عضو زرتشتی شورای شهر یزد، اختصاص ردیف ویژه ای در بودجه شهرداری برای مناسب سازی طرح های عمرانی و محیط شهری و پرداخت ماهانه ۱۷ میلیون تومان از سوی شورا برای حمل و نقل معلولان را از جمله اقدامات شورای شهر در حمایت از معلولان بیان کرد.

 نیکنام یادآور شد: باید معلولان را به عنوان اقلیت‌های جامعه به حداقل حقوقشان برسانیم و نیازهای این قشر را برآورده کنیم چرا که شهری که اقدامات آن منتج به زندانی و خانه نشینی معلولان شود، شهری معلول است و مدیران آن بدون توجه به این قشر افرادی معلول هستند.

عضو شورای شهر یزد افزود: از کلمات جایگزین برای معلولان نباید استفاده کرد و نباید بر محدویت های واقعی این قشر سرپوش گذاشت بلکه باید در عمل روی زخم های این قشر مرهم گذاشت و باید به راحتی واژه معلول را به کار برد زیرا در کشور ما افرادی هستند که حقوق مسلم آنها رعایت نمی شود.

نیکنام عنوان کرد: شهری، مترقی و متمدن است که در آن به حقوق معلولان توجه کنند، امیدواریم با همراهی مدیران شهری بتوانیم این قشر از حقوق طبیعی خود برخوردار شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *