شناسه خبر: 19350 منتشر شده در مورخ: 1398/9/2 ساعت: 12:16 گروه: اجتماعی  
۹ آذرماه؛ آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش

۹ آذرماه؛ آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» خبر داد و گفت: این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از ۹ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایران سپید  «محمدعلی رستمیان» مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» خبر داد و گفت: این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از ۹ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار و ۴۹۰ مددجو تحت پوشش در کشور عقد کردند که برای آغاز زندگی مشترک نیازمند اقلام اساسی جهیزیه هستند، افزود: پویش «حلقه وصل باشیم» با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و ارگان‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه سالانه دولتی برای تامین کمک هزینه جهیزیه حداکثر ۵ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با تکیه بر این بودجه تنها ۵ هزار نفر می‌توانند از کمک هزینه یک میلیون تومانی بهره‌مند شوند اما با آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری نوعروس و تازه داماد را به خانه بخت بفرستیم.

رستمیان، با اشاره به اجرای پویش «مشق مهر» در شهریورماه سال جاری، اذعان کرد: برای اولین بار در زمان اجرای طرح ۱۸.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که ضمن بهره‌مندی ۱۵۰ هزار دانش‌آموزش تحت پوشش از بسته نوشت‌افزار، ۷ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی نیز بسته را دریافت کردند.

یادآوری می‌شود، پویش «حلقه وصل باشیم» از ۹ آذرماه سال جاری به مدت یکماه فعال است و راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی به زودی اعلام می‌گردد./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *