شناسه خبر: 19341 منتشر شده در مورخ: 1398/9/2 ساعت: 10:51 گروه: اجتماعی  
کمک حمایتی ۲۰ میلیون نفر دیگر امشب واریز می‌شود

کمک حمایتی ۲۰ میلیون نفر دیگر امشب واریز می‌شود

سومین مرحله از کمک های حمایتی دولت ساعت ۲۴ امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش ایران سپید  با افزایش قیمت بنزین و ایجاد منابع از محل اختلاف قیمت، دولت ۶۰ میلیون نفر را برای کمک حمایتی هدف قرار داد تا با پرداخت نقدی به آنها تا حدی آسیب ناشی از افزایش قیمت بنزین پوشش داده شود.

در ماه جاری که این طرح اجرایی شد قرار بر این شد تا طی سه مرحله برای گروه‌های هدف که حدود ۱۹ میلیون خانوار و به عبارتی ۶۰ میلیون نفر را تشکیل می‌دهند پرداخت نقدی انجام شود که از هفته گذشته برای دو گروه ۲۰ میلیونی در دو مرحله واریز انجام شده است.

بر این اساس قرار است سومین گروه امشب(دوم آذرماه) دریافت نقدی داشته باشند که این مبالغ به همان حساب یارانه نقدی واریز می شود.

طبق اعلام دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

همچنین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف کمک حمایتی دولت را تشکیل می دهند./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *