شناسه خبر: 19300 منتشر شده در مورخ: 1398/8/28 ساعت: 13:56 گروه: بهداشت و سلامت  
گزارشی قطعی از آسیب رسان بودن پارازیتها در دست نیست

گزارشی قطعی از آسیب رسان بودن پارازیتها در دست نیست

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گزارش قطعی درباره وجود اثرات مضر و آسیب‌رسان پارازیت‌ها و فرکانس‌های ماهواره‌ای وجود ندارد؛ لذا مردم نباید نگران باشند.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از ایسنا: محمدحسین قربانی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور مدیر شبکه سلامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت سازمان صداوسیما برگزار شد که گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه دادند.

وی گفت که در این جلسه تاکید شد باید مسائل بهداشت و درمان به صورت شفاف در صداوسیما مطرح شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در این جلسه آثار پارازیت و امواج ماهواره‌ای بر سلامت مردم با حضور وزیر ارتباطات و مسئولان وزارت بهداشت، سازمان محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق گزارشات ارائه شده تا امروز هیچ گزارش قطعی درباره اینکه فرکانس‌ها باعث سرطان، ناباروری و بارداری خارج از رحم می‌شود، وجود ندارد.

به گفته وی، در این جلسه مقرر شد گزارشی با محوریت دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا تهیه شود تا با ارائه گزارشی شفاف به مردم دغدغه و نگرانی آنها از آسیب‌رسان بودن فرکانس‌ها رفع شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *