شناسه خبر: 1927 منتشر شده در مورخ: 1392/10/22 ساعت: 20:42 گروه: اجتماعی  
خواسته‎های معقول و منطقی معلولان، محقق شود

خواسته‎های معقول و منطقی معلولان، محقق شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر احقاق خواسته‎های معقول و منطقی معلولان که خواسته‎های به حق این قشر است، تأکید کرد.

به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان، "محمد اسماعیلی" با اعلام این مطلب، گفت: حرکت‎های مثبتی در کشور در راستای احقاق حقوق معلولان صورت گرفته و زنجان نیز باید در این زمینه پیشرو باشد.

وی از خیرین خواست با حضور پررنگ در فعالیت‌های بهزیستی، مشکلات جامعه هدف این اداره را کم کرده و چهره عمومی شهر زنجان را تغییر دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این دیدار از آشتی خیرین با بهزیستی خبر داد و خواستار کمک و مشارکت‎های مردمی به ویژه خیرین شد.

"مرتضی مکاریان" نقش خیرین را در رفع و کم کردن مشکل مددجویان حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هرجا که مردم و خیرین پا در عرصه نهاده‌اند، توانسته‎اند به بهترین شکل ممکن مشکلات را رفع کنند.

این مسوول از راه‎اندازی مرکز جامع توان‌بخشی زنجان خبر داد و تصریح کرد: به زودی اولین مرکز ارایه خدمات توان‌بخشی به معلولان و عموم مردم راه‎اندازی خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌ریزی جهت گردهمایی خیرین زنجانی و تشکیل مجمع خیرین حوزه بهتر زیستن در راستای رفع مشکلات معلولان اقشار آسیب‌پذیر، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدسرپرست و جامعه هدف بهزیستی آغاز شده است.

گفتنی است، این دیدار در راستای حمایت‎های مجمع نمایندگان استان زنجان از جامعه هدف بهزیستی انجام شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *