شناسه خبر: 19087 منتشر شده در مورخ: 1398/8/4 ساعت: 09:31 گروه: اجتماعی  
۴ مرکز فیزیوتراپی به مددجویان بهزیستی خدمات رایگان ارائه می‌دهند

۴ مرکز فیزیوتراپی به مددجویان بهزیستی خدمات رایگان ارائه می‌دهند

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی کرمانشاه گفت: چهار مرکز فیزیوتراپی در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه و اسلام‌آبادغرب به مددجویان بهزیستی خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش ایران سپید نیلوفر اختیاری روز در جمع خبرنگاران، در خصوص عملکرد مراکز فیزیوتراپی که با بهزیستی همکاری می کنند، گفت: یک واحد فیزیوتراپی در مرکز دولتی شهید ادبیان بهزیستی واقع در کرمانشاه و یک مرکز جامع الهیه واقع در شهرک بهداری- جنب پارک قائم است که این ۲ مرکز هر روز صبح از ساعت هشت تا ۱۴ بعدازظهر به جامعه هدف بهزیستی و شهروندان دیگر خدمات لازم را ارائه می دهند.

اختیاری ادامه داد: مراکز شهید ادبیان و جامع الهیه کرمانشاه برای خدمات دهی به بیماران مجهز به دستگاه های مدرن الکتروتراپی و مگانوتراپی هستند.

این مسوول ادامه داد: مرکز فیزیوتراپی اسلام‌آبادغرب نیز واقع در روبروی بیمارستان امام این شهرستان با تجهیزات مناسب از ساعت هشت تا ۱۴ بعدازظهر به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

اختیاری از مرکز فیزیوتراپی شهرستان پاوه به عنوان چهارمین مرکز فیزیوتراپی استان یاد کرد.

وی اضافه کرد، هرکدام از این مراکز روزانه به ۱۵ تا ۱۶ مددجو رایگان ارائه خدمت می کنند و تعرفه آن ها برای مردم عادی با نرخ دولتی است.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان کرمانشاه هم اکنون پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *