شناسه خبر: 18967 منتشر شده در مورخ: 1398/7/22 ساعت: 15:44 گروه: اجتماعی  
۱۵۰ مکان متبرکه استان تهران مناسب‌سازی می‌شوند
رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‎‌سازی بهزیستی کشور:

۱۵۰ مکان متبرکه استان تهران مناسب‌سازی می‌شوند

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‎‌سازی بهزیستی کشور در آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، گفت: از مجموع بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه استان تهران ۱۵۰ مکان نیاز به بررسی و مناسب‌سازی دارد.

به گزارش ایران سپید  «ابراهیم کاظمی مومن‌سرایی» رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‎‌سازی بهزیستی کشور در آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به لزوم مناسب‌سازی اماکن عمومی برای بهره‌برداری عمومی مردم، گفت: برخی دستگاه‌ها حساسیت مناسب‌سازی را درک کرده‌اند و علاقه‌مند به استانداردسازی اماکن خود هستند.

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‎‌سازی بهزیستی کشور، افزود: تعداد زیادی امامزاده و اماکن متبرکه در استان تهران و جود دارد که با مناسب‌سازی آنها افراد دارای معلولیت، جانبازان و افراد با شرایط خاص به سهولت می‌توانند در این اماکن حضور یابند.

وی، تشریح کرد: افرادی که به نوعی با مشکلات جسمی به دلیل بروز مشکلات مختلف در طول زندگی مواجه هستند با حضور در این اماکن به لحاظ روحی و روانی آرامش می گیرند و انگیزه ادامه راه برای آنان تقویت می‌شود.

کاظمی مومن‌سرایی از شروع مناسب‌سازی اماکن متبرکه استان تهران با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ستاد مناسب‌سازی بهزیستی کشور در این تفاهمنامه متعهد شد استانداردهای مورد نظر برای این اماکن را اعلام و مکان‌های مورد نظر را با اولویت ثبت در سامانه معبر به اداره کل اوقاف و امور خیریه جهت مناسب‌سازی اعلام نماید.

در ادامه نیز «مجتبی عبدالهی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه بهزیستی استان تهران نیز با اشاره به نیاز به اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی جامعه نسبت به لزوم مناسب‌سازی اماکن، گفت: از مجموع بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه استان تهران ۱۵۰ مکان نیاز به بررسی و مناسب‌سازی دارد که با همکاری بهزیستی این کار صورت می‌گیرد./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *