شناسه خبر: 18964 منتشر شده در مورخ: 1398/7/22 ساعت: 12:16 گروه: حوادث  
نابینای چابهاری بر اثر شکستگی جمجمه جان سپرد

نابینای چابهاری بر اثر شکستگی جمجمه جان سپرد

"سوال نوکری" نابینای چابهاری که مرداد ماه امسال از پل عابر پیاده سقوط کرده بود پس از چندین ماه تحمل درد و رنج سرانجام 11 مهر ماه جان سپرد.

به گزارش ایران سپید روز یکشنبه ساعت 9.30 صبح 13 مرداد آقای "نوکری" 47 ساله از پل عابر پیاده مرکز شهر چابهار سقوط کرد. در روز حادثه این پل در دست تعمیر و حفاظ بر روی بدنه آن نصب نبود.

نوکری بر اثر این سانحه آسیب جدی دیده و دنده ها و جمجمه سرش شکست. اسلام نوکری برادر این نابینای چابهاری در مورد این حادثه به ایران سپید گفت: "سوال" در آن روز متوجه عدم وجود حفاظ نشد و از آن سقوط کرد. هیچ علامت هشدار دهنده ای هم برای آگاهی نابینایان نصب نشده بود. برادرم در این حادثه به شدت آسیب دید او سه ماه در بیمارستان بود. دو ماه در کما در قسمت مراقبت های ویژه بستری بود و سپس سه ماه هم در بخش تحت نظر بود. سرانجام ماه قبل پزشکان تصمیم گرفتند ایشان را از بیمارستان مرخص کنند. اما پس از سه هفته برادرم جان سپرد.

وی در مورد علت مرگ سوال نوکری افزود: پزشکی قانونی علت مرگ را شکستگی جمجمه بر اثر حادثه سقوط اعلام کرد.

وی از کم مهری شهرداری چابهار در مورد این حادثه تلخ گلایه کرد و گفت: متاسفانه شهرداری چابهار قصور خود را در این مورد نپذیرفت و ما را به پیمانکار حواله می کند و پیمانکار نیز اهمال خود را نمی پذیرد. شکایت نامه ای تنظیم شده و مقرر است پیمانکار در هفته آینده در دادگاه پاسخگو باشد.

به گفته برادر سوال نوکری تا کنون هیچ هزینه ای و کمک هزینه ای از هیچ نهادی به خانواده این قربانی پرداخت نشده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *