شناسه خبر: 18947 منتشر شده در مورخ: 1398/7/21 ساعت: 10:27 گروه: اجتماعی  
فرصت ۳ ماهه به مسئولان و کارکنان بهزیستی به ترک مراکز

فرصت ۳ ماهه به مسئولان و کارکنان بهزیستی به ترک مراکز

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: مسئولان و کارکنان بهزیستی ۳ ماه فرصت دارند که از مدیریت مراکز استعفا دهند و در غیر این صورت بر اساس قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم کاظم نظم‌ده، با اشاره به بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض اظهار کرد: از 42 هزار مجوز صادر شده در سازمان بهزیستی، یکهزار و 297 مرکز در تملک مسئولان و کارکنان بهزیستی و یا بستگان درجه یک آنها ( پدر، مادر، خواهر، برادر، پسر، دختر و همسر) است که البته در گذشته این روال معمولی بوده و مشکلی نداشته است اما با بخشنامه اشاره شده از این پس مسئولان بهزیستی نمی‌توانند مدیریت مرکزی را به عهده داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به بخشنامه‌ای که هفته گذشته از سوی ریاست سازمان بهزیستی کشور ابلاغ شد، مدیران مراکز در صورتی که در سازمان مسئولیت داشته باشند 3 ماه فرصت دارند که از این مسئولیت کناره گیری کنند و در غیر این صورت بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض در راستای شفاف‌سازی به معاونین و مدیران ستادی و استانی است، تصریح کرد: در مدیریت تعارض افراد نباید در پست‌هایی مستقر شوند که در این سمت‌ها تعارضی بین منافع شخصی آنها و منافع ملی وجود داشته باشد. لذا طبق این مجوز اگر مسئولان و کارکنان بهزیستی بخواهند مرکز داشته باشند باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

نظم‌ده افزود: از این پس نیز به هیچ عنوان به مسئولان و کارکنان بهزیستی مجوز مرکز اعم از سالمندان، معلولان و ... صادر نخواهد شد. ضمن اینکه یک هزار و 297 مسئول و پرسنل بهزیستی که هم اکنون در مراکز مشغول به فعالیت هستند باید طی 3 ماه آینده یا از سازمان و یا از مرکز کناره گیری کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً این بخشنامه می‌توانند برای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی به ویژه در مراکز و خدمت رسانی موثر باشد و با اجرا شدن نظارت بیشتری بر مراکز ایجاد خواهد کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *