شناسه خبر: 1885 منتشر شده در مورخ: 1392/10/21 ساعت: 10:07 گروه: سیاسی  
گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه پیش‌بینی شده است

گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه پیش‌بینی شده است

رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی طی درخواستی از پلیس راهور ناجا موضوع پیش‌بینی قوانین مربوط به عبور و مرور روشندلان در معابر را با هدف تسهیل تردد این قشر خواستار شد.

 فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از پلیس راهور ناجا موضوع پیش بینی قوانین مربوط به عبور و مرور روشندلان در معابر را با هدف تسهیل تردد این قشر خواستار شد.
در پی این درخواست پلیس راهور ناجا با تشکر از حسن نظر فاطمه آلیا طی نامهای اعلام کرد در آزمون و آموزش تئوری و عملی متقاضیان دریافت گواهینامه گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه پیشبینی و متصور است.
در این نامه که به امضای سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا رسیده، آمده است: این موضوع به منظور تنویر در اذهان مردم از طریق رسانههای عمومی فرهنگ سازی و نهادینه گردد؛ علیهذا مراتب خواسته شده نماینده محترمه مقرر است در اصلاح ضوابط و مقررات عبور و مرور بررسی و تصمیم گیری گردد
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *