شناسه خبر: 18747 منتشر شده در مورخ: 1398/7/6 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
شریعتمداری: کمیسیون اشتغال ورزشکاران نابینا تشکیل می‌شود

شریعتمداری: کمیسیون اشتغال ورزشکاران نابینا تشکیل می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیونی برای اشتغال ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تشکیل خواهد شد و اولویت‌بندی لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

به گزارش ایران سپید «محمد شریعتمداری» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیسیونی را برای ورزشکاران عنوان‌دار نابینا تشکیل می‌دهیم تا اولویت اشتغال ورزشکاران را مشخص کنند. «محمدرضا مظلومی» رییس فدراسیون نابینایان، «محمد دادکان» و مشاوران من عضو این کمیته هستند و این افراد ورزشکاران نابینا و کم‌بینا واجد شرایط اشتغال را شناسایی می‌کنند.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: در قانون جامع حمایت از معلولان و در بخش اشتغال تکالیفی بر عهده وزارتخانه است که در حضور معاون اول رییس جمهور این موضوع مطرح و «اسحاق جهانگیری» دستورات لازم را برای هماهنگی در اجرای آن به دستگاه های دولتی داده است.

شریعتمداری افزود: برای کمک به ایاب و ذهاب این قشر از ورزشکاران باید کارهای کارشناسی لازم انجام شود تا میزان استفاده از بودجه عمومی برای رفع مشکلات این قشر صورت پذیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *