شناسه خبر: 18696 منتشر شده در مورخ: 1398/7/1 ساعت: 09:46 گروه: اجتماعی  
ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی کشور

ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی کشور

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص زمان ثبت نام و برگزاری هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال 1398

به گزارش ایران سپید پیرو اطلاعیه منتشره مورخ 98/06/12، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون‌استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1398 می‌رساند که دستگاه های اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادر تخصصی و سازمان دامپزشکی کشور در آزمون مذکور متقاضی جذب نیرو می باشند.

لذا داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون به منظور جذب شدن در هر یک از دستگاه های اجرایی ذکر شده، می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، درصورت دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام آزمون مذکورکه تا 48 ساعت دیگر بر روی سایت سازمان (به نشانی: www.sanjesh.org) فعال می گردد تا روز جمعه 98/07/12 اقدام نمایند. لازم به توضیح است که آزمون در روز پنجشنبه 98/08/30برگزار خواهد شد.

سهمیه معلولین:

جذب معلولین (با ارائه معرفینامه از اداره کل بهزیستی استان) از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:

1 .سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه3 درصد معلولین مورد تایید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوقالذکر محفوظ خواهد ماند. 2 .معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.

3 .بر اساس ماده(5 (آیین نامه شماره 88384/44178 مورخ 22/04/1389وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد. صفحه 5 ج)

سایر امتیازات:

بر اساس مصوبه شماره 13736/200 مورخ 14/06/1390 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 10 درصد به امتیاز مکتسبه حافظان قرآن دارای درجات (1 تا 3 (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی مدارس لحاظ خواهد شد. همچنین برای مشاغلی که شرایط احراز آنها دیپلم می باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی همتراز دیپلم می باشد و امتیاز ذکر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی منتشره تخصیص خواهد یافت.

مواد آزمون عمومی:

مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از: 1 .فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)؛ 2 .ریاضی و آمار مقدماتی؛ 3 .زبان و ادبیات فارسی؛ 4 .معارف اسلامی؛ 5 .زبان انگلیسی عمومی؛ 6 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی؛ 7 .هوش و توانمندیهای عمومی.

تبصره:

اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد. ب)

مواد آزمون تخصصی:

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است. تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (1 )می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

 پرداخت وجه:

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه 3/7/1398 لغایت روز جمعه مورخ 12/7/1398 انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبتنام به هیچوجه قابل تمدید نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی org.sanjesh.wwwمراجعه و پس از پرداخت (مبلغ 000/450 چهارصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

موکداً تاکید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در امتحان مشترک فراگیر باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *