شناسه خبر: 18373 منتشر شده در مورخ: 1398/6/3 ساعت: 10:49 گروه: فرهنگی  
برگزاری هزار صدای کودک و نوجوان با یاد ثمین باغچه‌بان

برگزاری هزار صدای کودک و نوجوان با یاد ثمین باغچه‌بان

دومین برنامه هزار صدای کودک و نوجوان با تقدیم این برنامه به زنده‌یاد ثمین باغچه‌بان، عصر روز دوشنبه (چهارم شهریورماه) در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید در این برنامه نزهت امیری (اولین بانوی رهبر ارکستر و مدرس و مولف موسیقی و به‌ویژه موسیقی کودک)، ناصر کشاورز (شاعر و ترانه‌سرای موسیقی کودک و نوجوان) و فربد یداللهی (نوازنده و مدرس تنبک) به عنوان کارشناس در برنامه حضور و داوری اجراهای گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان را برعهده دارند.

بنابر اعلام آرش نصیری، مدیر  برنامه هزارصدا این برنامه هم مانند اولین برنامه برگزار شده در بخش کودک و نوجوان فقط شکل راهنمایی و تشویق خواهد داشت و در آن برنده‌ای اعلام نخواهد شد.

نصیری گفت: همچنین با صحبتی که با کارشناسان شناخته‌شده آموزش کودکان داشته‌ام، به این نتیجه رسیده‌ام که فعلا متد ما صرفا کشف استعدادها و نابغه‌های موسیقی و معرفی آنها به جامعه موسیقی و تشویق آنها باشد. کودکان معمولا ظریف‌تر از درک شکست هستند و همین اجرا مقابل جمع و استادان موسیقی و تشویق و راهنمایی برایشان کافی است.

این برنامه قرار است به پاس خدمات زنده یاد ثمین باغچه‌بان به موسیقی کودک به این هنرمند تقدیم می‌شود. 

در این برنامه چهار گروه موسیقی و دو سولیست اجرا خواهند داشت. یکی از گروه‌های اجراکننده، گروه نوجوان نابینایان «دستان بینا» است.

این برنامه ساعت ١٨ روز دوشنبه (چهارم شهریور) در فرهنگسرای ارسبازارن برگزار می‌شود.

هزار صدا، برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی است که از سال ٩٢ آغاز شد و از تیرماه امسال بخش کودک و نوجوان آن نیز آغاز شده است./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *