شناسه خبر: 1815 منتشر شده در مورخ: 1392/10/17 ساعت: 09:42 گروه: فرهنگی  
پنجمین دوره جشنواره تئاتر کشوری معلولان "مهر آئین" برگزار می شود
مظفر جلالی:

پنجمین دوره جشنواره تئاتر کشوری معلولان "مهر آئین" برگزار می شود

کارشناس مسئول تئاتر معلولان بهزیستی خراسان رضوی گفت: پنجمین دوره جشنواره تئاتر کشوری معلولین"مهر آئین" در تهران برگزار می شود

مهین دخت مظفر جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: پنجمین دوره جشنواره تئاتر کشوری معلولان " مهر آئین" از 21 تا 25 دی ماه در تهران برگزار می شود

وی عنوان کرد: گروه نمایشی "خواستگاری سنتی" به کارگردانی حسن عنایت پور و کار بچه های معلول سبزوار، نماینده خراسان رضوی در این جشنواره است.

مظفر جلالی اظهار کرد: این گروه نمایشی که سال گذشته در جشنواره منطقه ای کویر حائز مقام دوم شده بود برای بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره تئاتر معلولان " مهر آئین " انتخاب شد.

کارشناس مسئول تئاتر معلولان بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: 14 نفر از بازیگران این گروه نمایشی که متشکل از 20 نفر است از معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی، گفتاری و شنوائی و نانیسم هستند.

وی همچنین ابراز کرد: نمایش" خواستگاری سنتی " که نمایش قصه یک خواستگاری و ازدواج سنتی دو فرزند دو کشاورز سبزواری را روایت می کند، در جشنواره پویش هم به عنوان میهمان به اجرا پرداخته و با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شده است.

مظفر جلالی تصریح کرد: این گروه نمایشی 19 دی ماه برای شرکت در جشنواره تئاتر "مهر آئین" به تهران اعزام می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *