شناسه خبر: 18043 منتشر شده در مورخ: 1398/5/3 ساعت: 10:01 گروه: فرهنگی  
تجربه هیجان و سرگرمی در قاب سبز «لذت فوتبال»

تجربه هیجان و سرگرمی در قاب سبز «لذت فوتبال»

دیدارهای مهم و دیدنی جهان فوتبال در برنامه «لذت فوتبال» به تهیه کنندگی آرش موسایی، هر هفته از شبکه ورزش سیما، روی آنتن زنده پخش می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ علاقمندان به ورزش فوتبال، هر هفته شاهد دیدارهای جذاب و دیدنی، اخبار و حواشی فوتبال در گوشه گوشه ی جهان با اجرای مهدی توتونچی و رسول مجیدی در برنامه «لذت فوتبال» از شبکه ورزش هستند.

موسایی تهیه کننده برنامه «لذت فوتبال» ، هدف از تهیه این برنامه را ارتقاء اطلاعات فوتبالی مخاطبان جوان، تجربه ی هیجان و سرگرمی در قاب سبز تلویزیون، آنالیز تخصصی تیم ها با بهره مندی از کارشناسان اهل فن عنوان کرد و گفت: بینندگان این برنامه را پر قدرت تر از همیشه در فصل جدید که از ماه آینده آغاز می شود، از شبکه ورزش تماشا خواهند کرد.
تهیه کننده «لذت فوتبال» افزود: از آنجا که این برنامه هیچ شباهتی به هیچ یک از برنامه های فوتبالی پخش شده ندارد، سعی مان بر این بوده و هست تا با افزودن آیتم های جذاب به برنامه، میزبان شایسته ای برای هواداران این ورزش مهیج در شبکه ورزش تلویزیونِ کشورمان باشیم.
موسایی ادامه داد: بررسی روزنامه های ورزشی جهان، پخش کنفرانس های خبری سرمربیان و بازیکنان، برقراری ارتباط با کانون های هواداری باشگاه های اروپاییِ فعال در داخل کشور، ارتباط با کارشناسان و بازیکنان خارجی نام آشنا، حس و حال فوق العاده ای را به بینندگان برنامه «لذت فوتبال» منتقل می کند که فوتبال را حرفه ای و تخصصی دنبال می کنند.
وی با اشاره به پتانسیل فوق العاده فوتبال دوستان در کشور و دریافت بازخوردهای خوب بینندگان طی دویست و پنجاه و هفت برنامه پخش شده، اظهار داشت: ارتباط و تبادل نظر با جمع دوستانۀ جوانانی که فوتبال را حرفه ای و موشکافانه دنبال می کنند و از باشگاه ها و بازیکنان در جای جای جهان اطلاعات تخصصی دارند، سبب شد تا در «لذت فوتبال» ایده های بهتری را پیگیری کنیم و مخاطبان بیشتری را نیز جذب نمائیم.
موسایی با بیان اینکه نزدیک به 60 نفر «لذت فوتبال» را از تهیه تا پخش همراهی می کنند، افزود: به طور قطع برای ترجمۀ روزنامه های ورزشی جهان، کنفرانس های خبری سرمربیان و بازیکنان و ... به مترجمان متعدد که به زبان های مختلف تسلط داشته باشند، نیاز داشتیم و غیر از ایشان مدیر تولید، سردبیر، مجریان و دستیاران، کارشناسان، عوامل تولید، نویسندگان و بسیاری دیگر ما را در تهیه و پخش برنامه ای از جهان برای طرفداران مستطیل سبز یاری می کنند.
وی در پایان با بیان اینکه تمامی تلاش و توان تیمِ «لذت فوتبال» برای جلب رضایت بیش از پیش فوتبال دوستان است، اظهار داشت: مدیران شبکه ورزش پس از دریافت نظرات مخاطبین برنامه، نسبت به ادامه تهیه و پخش آن تاکید دارند و ما ضمن تشکر از بینندگانی که قابِ «لذت فوتبال» شبکه ورزش را برای رصد رویدادهای فوتبالی در جهان انتخاب کرده اند، می خواهیم نکته نظرات و پیشنهادهای خود را برای ساخت لذتِ فوتبالی بهتر، از طریق کانال های ارتباطی برنامه به ما منتقل نمایند.
گفتنی است آرش موسایی پیش از این تهیه کنندگی برنامه «چهار سوی ورزش»، «پوشش مسابقات آسیایی جاکارتا 2018»، «مسابقات آسیایی اینچئون 2014» و نیز ویژه برنامه های مناسبتی را در شبکه ورزش بر عهده داشته است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *