شناسه خبر: 17937 منتشر شده در مورخ: 1398/4/29 ساعت: 10:40 گروه: اجتماعی  
شهریه مهدهای کودک تا سقف ۲۹ درصد افزایش می یابد
مدیرکل امور کودکان بهزیستی:

شهریه مهدهای کودک تا سقف ۲۹ درصد افزایش می یابد

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد حداکثر افزایش شهریه مهدهای کودک امسال در تمام استان ها ۲۹ درصد باشد.

به گزارش ایران سپید سید منتظر شبر خاطرنشان کرد: افزایش ۲۹ درصدی در همه استان ها و همه مهدها ثابت نیست بلکه مهدها می توانند تا سقف ۲۹ درصد شهریه خود را افزایش دهند که این افزایش بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار هر استان است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شامل گروه های مختلفی مانند وزارت صنعت و معدن، سازمان بهزیستی کشور، بانک مرکزی و نهادهای دیگر است، افزود: استان ها در حال حاضر جلسات و کارگروه تنظیم بازار خود را با حضور بهزیستی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می کنند و با دریافت صورت جلسات و تکمیل آنها، در کل استان ها این شهریه ها اعلام خواهد شد.

سقف افزایش شهریه مهدها در تهران به احتمال زیاد ۲۹ درصد است
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تعیین میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در تهران هنوز جلسه ای برگزار نشده است اما به احتمال زیاد با توجه به هزینه های تهران همان ۲۹ درصد اعلام خواهد شد.
شبر افزود: تصمیم گیرنده کارگروه ها هستند با این توضیح که شهریه ها از ابتدا در استان های مختلف، متفاوت بود. شهریه مهدها در استان ها ثابت نیست و در تهران نیز شهریه مهدها در شمیرانات و شهرری متفاوت است اما همه آنها می توانند تا ۲۹ درصد افزایش شهریه داشته باشند.
در حال حاضر ۱۵ هزار مهدکودک شامل هفت هزار و ۵۰۰ روستامهد و مهدحاشیه ای در کشور فعالیت دارند.hdvkh

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *