شناسه خبر: 17895 منتشر شده در مورخ: 1398/4/25 ساعت: 15:35 گروه: فرهنگی  
در تابستان ۹۸؛ کتاب « برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد

در تابستان ۹۸؛ کتاب « برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد

روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه‌های رادیویی، کتابچه «تابستانی رادیو» را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است را با ساختار جدید منتشر کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین ششمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو، گفت: با راهبری دکتر شاه آبادی معاون صدا، در ابتدای هر فصل برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی که در قالب ساختار‌های «کلامی - پیامی (میزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی - پیامی - آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»، «نمایش»، «روایی - آوایی»، «پیامی»، «روایی (مستند)»، «کلامی» و «کلامی، پیامی، روایی» با موضوعات «معارفی و قرآنی»،«اقتصادی»،«فرهنگی»، «اجتماعی»،«طنز»، سلامت»،«سیاسی»، «ورزشی»،در قالب کتابچه فصلی معرفی می‌شود.

وی افزود: در نسخه جدید  کتابچه بخش های جدیدی هم چون  "چند رسانه‌ای و فضای مجازی (ایران‌صدا)" و "رادیو عدالت" نیز قرار گرفته است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین های رادیو در تابستان ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار با اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.
مدیر روابط عمومی معاونت صدا  افزود: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید وحفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.
نسخه الکترونیکی این کتاب(pdf) علاوه بر انتشار در انتهای این خبر‌ (پیوست خبر) هم اکنون در کانال پایگاه اطلاع رسانی رادیو به آدرس Radio.ir و پیام رسان سروش به نشانی Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *