شناسه خبر: 1781 منتشر شده در مورخ: 1392/10/14 ساعت: 11:43 گروه: اجتماعی  
ضرورت حمایت از مددجویان بهزیستی کیش
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی تاکید کرد

ضرورت حمایت از مددجویان بهزیستی کیش

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: با توجه به اهمیت کار بهزیستی در این جزیره، حمایت از مددجویان این نهاد با کمک سازمان منطقه آزاد کیش ضرورت داشته و در برنامه‌های اولویت دار قرار دارد.

علی ربیعی شامگاه جمعه در بازدید از اداره بهزیستی کیش، اظهار کرد: اداره بهزیستی کیش باید همگام با سایر ادارات و نهادهای دیگر در جزیره کیش، توسعه پیدا کند و حمایت های لازم  از این اداره در تمام زمینه انجام پذیرد.   

وزیر تعاون در این بازدید با تشکر و قدردانی از حمایت ها و اقداماتی که تاکنون توسط سازمان منطقه آزاد کیش برای ارائه تسهیلات و خدمات به اداره این جزیره  شده است، اظهار امیدواری کرد: با تداوم این حمایت ها، مددجویان این جزیره هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

علی اصغر مونسان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش که علی ربیعی را در این بازدید همراهی می کرد با تاکید بر حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از اداره بهزیستی جزیره کیش اظهار کرد: با برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل با وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات مناسب و مطلوب تری نسبت به گذشته از سوی اداره بهزیستی جزیره کیش به مددجویان هستیم.

شقایق کهورزاده سرپرست اداره بهزیستی کیش در ادامه این بازدید با تشریح  عملکرد این اداره اظهار کرد: حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند، ارائه خدمات مختلف به کودکان، تدارک پیشگیری و انجام امورات درمانی و توانبخشی حرفه ای و اجتماعی به ویژه معلولان جسمی و روانی از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره است.

وی افزود: نگهداری از کودکان بی سرپرست، سالمندان نیازمند، معلولان غیرقابل توانبخشی، حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و آموزش نیروی انسانی  از دیگر فعالیت های این اداره در جزیره کیش است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *