شناسه خبر: 17763 منتشر شده در مورخ: 1398/4/16 ساعت: 10:22 گروه: اجتماعی  
سومین مرحله اعزام جانبازان و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات

سومین مرحله اعزام جانبازان و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات

گروه ناجا فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می کنیم و انجام هر خدمتی را وظیفه و توفیق می دانیم.

به گزارش ایران سپید سردار حسین اشتری در مراسم بدرقه سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و سلام می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز نیز آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه سردار زارعی، معاون نیروی انسانی ناجا و سرهنگ عبدی، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب کشور یادآور شد: امروز شاهد برخی ناامنی ها در منطقه هستیم در عین حال به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگری خانواده هایشان، امنیت کشور ما مثال زدنی است.

سردار اشتری اضافه کرد: تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در «جبهه مقاومت» می بینیم به طوری که روحیه ایثارگری و شهادت دلاورمردان ما فرامرزی و الگوی جهان اسلام است و امروز شاهد مقاومت مردم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و … در مقابل متجاوزان و استکبار هستیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به اجرای «سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی به عتبات عالیات» ادامه داد: خداوند متعال این توفیق را عنایت کرد که در تداوم اجرای دو مرحله قبل، امروز جمعی از جانبازان و فداکاران نیروی خدمتی انتظامی به عتبات عالیات اعزام شوند، تحقق این مهم را عنایت حضرت امام حسین (ع) و برکت کار خود می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می کنیم و انجام هر خدمتی را وظیفه و توفیق می دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش همسران جانبازان و ایثارگران ادامه داد: انصافاً همسران جانبازان، وظیفه خطیری بر دوش دارند و حتماً صاحب اجر و پاداش بسیاری خواهند بود چرا که خدمت به جانبازی که بالاترین سرمایه خود را در راه رضای خداوند فدا کرده، بی اجر و ثواب نخواهد ماند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت ها برای خدمات دهی شایسته به جانبازان عزیز و معلولان خدمتی بهره می بریم، گفت: نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت های متنوع و گسترده ای است و انجام این مأموریت ها جزء با تلاش و ایثارگری شبانه روزی سبزپوشان و خانواده هایشان محقق نمی شود و از این بابت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با عنایات الهی همکارانم در مأموریت های محوله خوش می درخشند و باعث عزت و افتخار کشور هستند، مطابق نظرسنجی های صورت گرفته نیز میزان اعتماد مردمی به پلیس افزایش داشته که این مهم را برکت و سرمایه بی بدیلی می دانیم و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می کنیم.

سردار اشتری در پایان با آرزوی سفر معنوی و خوش خطاب به جانبازان و فداکاران خدمتی گفت: در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی باشید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *