شناسه خبر: 17738 منتشر شده در مورخ: 1398/4/13 ساعت: 03:38 گروه: اجتماعی  
میزان دقیق افزایش مستمری بعد از تخصیص اعتبار
خبرهای خوشی در راه است

میزان دقیق افزایش مستمری بعد از تخصیص اعتبار

مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع بهزیستی با اشاره به اینکه هنوز آیین نامه اجرایی و شیوه نامه اجرایی تبصره 14 و ابلاغ نشده است بیان کرد: این شیوه نامه به زودی ابلاغ خواهد شد و بعد از آن مشخص میشود چند درصد افزایش مستمری را برای سال 98 خواهیم داشت.

به گزارش ایران سپید سعید ابراهیمی، مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با ایران سپید در خصوص روند افزایش مستمری مددجویان در سال 98 گفت: «هنوز مشخص نیست که در سال جاری چقدر افزایش مستمری برای مددجویان در نظر گرفته میشود.

اگر بخواهم این روند را بیشتر توضیح دهم باید بگویم اعتبار مستمری های سازمان بهزیستی برای سال 98 افزایش پیدا کرده است اما این افزایش اعتبار دلیلی بر افزایش مستمری در سال جاری نیست. وی ادامه داد: این افزایش اعتبار برای ساماندهی  و نگهداری وضعیت مددجویان و افرادیست که سال گذشته جذب شده اند. البته این به آن معنا نیست که در سال جاری افزایشی در مستمری نخواهیم داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هنوز آیین نامه اجرایی تبصره 14 و شیوه نامه اجرایی تبصره 14 ابلاغ نشده است بیان کرد: این شیوه نامه به زودی ابلاغ خواهد شد و بعد از آن ما در سازمان  بررسی میکنیم که چقدر میتوانیم سال جاری افزایشی برای مستمری ها در نظر بگیریم. اینکه رقم افزایش چقدر خواهد بود بعد از ابلاغ شیوه نامه اجرای مشخص خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم در این ماه آیین نامه ابلاغ شود تا بیش از این شرمنده مددجویان نباشیم. البته در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است که انشالله خبرهای آن را در آینده ای نزدیک به مددجویان اعلام خواهیم کرد.»

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *