شناسه خبر: 17734 منتشر شده در مورخ: 1398/4/12 ساعت: 16:01 گروه: اجتماعی  
ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان از محل صندوق توسعه ملی

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان از محل صندوق توسعه ملی

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه همایش علمی_کاربردی معاونین اجتماعی بهزیستی سراسر کشور در کردستان با بیان اینکه سیاست کلی بهزیستی توسعه مراکز نگهداری نیست، بلکه مناسب‌سازی محیط زندگی، معابر شهری و مناطق مختلف است، گفت: افراد تحت پوشش طرح‌های اشتغال‌زایی خود را ارائه دهند و برای دریافت وام به بهزیستی مراجعه کنند.

به گزارش ایران سپید  «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه همایش علمی_کاربردی معاونین اجتماعی بهزیستی سراسر کشور، گفت: امیدواریم مرکز نگهداری معلولین در شهرستان مریوان با کمک و حمایت‌های مردم، خیرین و بهزیستی، مراحل تکمیل آن انجام شود و در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا افرادی که امکان حضور و نگهداری درون خانواده را ندارند در این مرکز شبانه‌روزی حضور یابند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: سیاست کلی سازمان توسعه مراکز نگهداری نیست بلکه سیاست ما مناسب‌سازی محیط زندگی، معابر شهری و مناطق مختلف است تا فرد دارای معلولیت توانمند باشند و زندگی مستقل همراه با منزلت در درون شهر و خانواده خود داشته باشد.

وی با اشاره به ادای احترام به شهدا در یادمان والفجر 4، تصریح کرد: امیدواریم اردوهای فرهنگی راهیان نور در منطقه غرب با حضور افراد دارای معلولیت و نمایندگان بهزیستی انجام شود.

قبادی‌دانا با بیان اینکه در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان، تسهیلات اشتغال از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است، گفت: براین اساس وام قرض الحسنه بدون کارمزد به مددجویان اعطا می‌شود؛ لذا افراد تحت پوشش می‌توانند طرح‌های اشتغال‌زایی خود را ارائه دهند و برای دریافت وام به بهزیستی مراجعه کنند./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *