شناسه خبر: 17724 منتشر شده در مورخ: 1398/4/12 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
نگران نباشید، شهریه دانشگاه پرداخت میشود

نگران نباشید، شهریه دانشگاه پرداخت میشود

معاون توانبخشی بهزیستی کل کشور با اشاره به موضوع اتمام تاریخ تفاهم نامه بهزیستی بیان کرد:دانشجویان نگران نباشند حتی اگر این تفاهم نامه تمدید هم نشود شهریه افراد از سوی بهزیستی پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایران سپید  سه شنبه 11 تیر ماه خبری در گفتگو با دبیر ستاد امور دانشجویان بهزیستی در این روزنامه به چاپ رسید، مبنی بر اینکه تاریخ اعتبار تفاهم نامه دانشجویان در دانشگاه آزاد به پایان رسیده است و احتمال اینکه این تفاهم نامه تمدید نشود وجود دارد. این خبر موج از نگرانی را میان دانشجویان مددجو به ویژه دانشجویان دارای معلولیت که تازه وارد دانشگاه شدند یا وسط راه هستند را به وجود آورد.

چرا که هزینه های دانشگاه آزاد بسیار سنگین است و اگر دانشجویان بخواهند خود پرداخت کرده و فیش های مالی را به بهزیستی ارائه دهند دوباره به مشکلات قبل از وجود تفاهم نامه برخواهند گشت. به همین جهت با انتشار این خبر از سوی روزنامه ایران سپید در خصوص اتمام تاریخ تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی بسیاری از  مددجویان دانشجو نگرانی هایی را به تحریریه این روزنامه منتقل کردند و خواستار پیگیری بیشتر و چاره جویی شدند. به همین جهت برای اطلاع دقیق تر از نحوی پرداخت شهریه ها در سال جاری با محمدنفریه، معاون توانبخشی بهزیستی کل کشور به گفتگو پرداختیم.

این مقام مسئول با اشاره به دوبرابر شدن بودجه بهزیستی در سال جاری بیان کرد:«دانشجویان نگران نباشند حتی اگر این تفاهم نامه تمدید هم نشود شهریه افراد از سوی بهزیستی پرداخت خواهد شد. وی افزود: با توجه به افزایش بودجه در سال ۹۸ و بودجه ای که به قانون حمایت از حقوق معلولان اختصاص پیدا کرده است، دانشجویان نگران شهریه هایشان نباشند چرا که این سازمان ردیف بودجه ای را برای این امر در نظر گرفته است که با تخصیص بودجه به سازمان بهزیستی مشکلی در پرداخت شهریه دانشجویان به ویژه دانشجویان دارای معلولیت وجود نخواهد داشت.» 

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
ناشناس 1398/6/12 - 10:00
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment لطفن به خاطر دل مادر مریض وسختی کشیدهام وپدر معتادم شهریه قطع نکنید
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *