شناسه خبر: 17718 منتشر شده در مورخ: 1398/4/11 ساعت: 12:16 گروه: اجتماعی  
۵ هزار کرمانشاهی پشت نوبت بهزیستی هستند

۵ هزار کرمانشاهی پشت نوبت بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه نزدیک به ۵ هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند، گفت: کمک معنوی رسانه ها می تواند بهزیستی را در اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ارائه خدمات به مددجویان کمک کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا فاطمه رضوان مدنی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این اداره کل اظهار داشت: مسکن مددجویان از دیگر مشکلاتی است که بررسی آن در اولویت کاری ما بوده و مددجویان بهزیستی اقشار مختلفی از جمله معلولان، محرومان، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، بیماران روانی مزمن هستند که ارائه خدمات به آنها نیازمند داشتن همراهی خیرین و مردم است.

وی ادامه داد: انتصابات جدید مدیران در بهزیستی به منزله ضعف کاری آنها نیست و تمام تلاش ما اجرای برنامه های راهبردی بر اساس دستورالعمل سازمان است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی حوزه روابط عمومی ارتباط موثر با رسانه هاست و اطلاع رسانی خدمات بهزیستی به مردم می‌تواند در جذب کمک‌های مردمی و خیرین تاثیرگذار باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: از جمله مشکلات مددجویان زیرپوشش بهزیستی اشتغال آنهاست که با توجه به آسیب اجتماعی بیکاری در استان، در تلاشیم بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

رضوان مدنی ادامه داد: بهزیستی با جامعه هدف گسترده و خدمات بالا سازمانی تخصصی است که با مشکل کمبود نیرو مواجه است و بهزیستی استان اکنون بخشی از وظایف خود را با نظارت دقیق به بخش خصوصی واگذار کرده است.

این مسوول اضافه کرد: آگاهی بخشی به مردم و معرفی خدمات بهزیستی به آنها می‌تواند موجب گسترش کار خیر دسته جمعی و هدفمند باشد و در این صورت مردم با خیال راحت کمک‌های خود را به این سمت هدایت می‌کنند.

در ادامه سرپرست قبلی روابط عمومی بهزیستی استان ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به حوزه فعالیت گسترده سازمان بهزیستی و حساسیت کار در روابط عمومی این اداره کل، گفت: سعی کردم در زمان تصدی این پست بتوانم نهایت خدمت را برای این سازمان و جامعه هدف داشته باشم.

علی پرندین با اشاره به تعامل خوب روابط عمومی بهزیستی استان با رسانه‌ها، افزود: انتشار بیش از ۴ هزار خبر در فضای گسترده مجازی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نشان از تعامل سازنده این واحد با رسانه هاست.

وی همچنین انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و ساخت برنامه های ترکیبی و علمی را از دیگر برنامه های روابط عمومی در یک سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: تلاش برای جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین از دیگر اولویت‌های کاری بنده در دوران خدمت بوده است.

در پایان این نشست علیرضا محمدی، سرپرست جدید روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تشریح برنامه های کاری خود، ارتباط بیشتر با رسانه‌های جمعی را اولویت کاری و اصلی خود در روابط عمومی اعلام کرد.

در این مراسم از زحمات یک سال و سه ماهه علی پرندین تجلیل و علیرضا محمدی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی بهزیستی استان معرفی شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکمن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۶۰۰ روستا دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *